اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته سوم لیگ برتر| آلومینیوم - پرسپولیس؛ فرار از خاطره تلخ؟/ گل‌گهر در رویای آسیا و سومین برد

در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس میهمان تیم آلومینیوم اراک است و گل‌گهر در سیرجان به مصاف نساجی می‌رود و فولاد خوزستان به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

هفته سوم لیگ برتر| آلومینیوم - پرسپولیس؛ فرار از خاطره تلخ؟/ گل‌گهر در رویای آسیا و سومین برد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه بازی دیگر از هفته سوم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می شود. آخرین بازی هفته سوم هم معوق شد و پیکان به دلیل حضور سه بازیکنش در تیم امید ایران مقابل ذوب اهن فعلا بازی نمی‌کند. 

نگاهی به سه مسابقه روز دوشنبه می‌اندازیم؛

آلومینیوم اراک  -پرسپولیس؛ فرار از خاطره تلخ فصل قبل

پرسپولیس خاطره خوشی از اراک ندارد و فصل گذشته هم در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد. اکنون دوباره رسول خطیبی به تیم آلومینیوم برگشته و بازهم باید مقابل پرسپولیس صف آرایی کند. پرسپولیسی که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و چند ملی پوش خود را از دست داده برای اینکه از جمع مدعیان این فصل عقب نماند نیاز به سه امتیاز بازی دارد. البته هراس حذف زودهنگام از آسیا به دلیل نگرفتن مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را تهدید می‌کند. در تیم پرسپولیس مهدی عبدی یک گلزن شش دانگ نشان داده است و می‌خواهد در زادگاه امیرکبیر باردیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد. البته آلومینیوم هنوز شکست نخورده و با 4 امتیاز شرایط مطلوبی در جدول لیگ دارد. البته رسول خطیبی با تراکتور در سوپرجام فصل گذشته مقابل پرسپولیس هم شکست خورد و جام را به سرخپوشان تهرانی تقدیم کرد.

فولاد خوزستان - مس رفسنجان؛ قطع نوار ناکامی‌های قرمزپوشان؟

فولاد لیگ برتر را با دو شکست آغاز کرده و بعد از هر مسابقه عبدالله ویسی از هواداران تیمش عذرخواهی کرده است. قهرمان فصل گذشته جام حذفی حالا در شرایط سختی است و باید بتواند مس رفسنجان را شکست بدهد تا وارد بحران نشود. مس رفسنجان فقط یک بازی انجام داده و شکست خورده و در دیگر مسابقه تیم پدیده در رفسنجان به میدان نیامد. حالا مدیران این باشگاه می‌گویند که منتظر رای پیروزی 3 بر صفر مقابل پدیده هستند. قرمزپوشان اهوازی اگر می‌خواهند دوباره خجالت‌زده هواداران‌شان نشوند باید روند امتیازگیری و پیروزی خود را از این هفته شروع کنند. گفته می‌شود باشگاه اولتیماتومی به کادرفنی داده است. در این بازی هر دو تیم به دنبال برد هستند.

گل‌گهرسیرجان - نساجی مازندران؛ برد سوم  و رویای آسیایی شاگردان قلعه‌نویی؟

گل‌گهر تیمی که در غیاب امیر قلعه‌نویی سرمربی محرومش 6 امتیازی شده و در رده دوم جدول ایستاده در این هفته به دنبال سومین برد فصل است. نساجی می‌داند کار سختی در سیرجان دارد بخصوص اینکه شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته با وجود بازی خوب مقابل پرسپولیس شکست خوردند. ساکت الهامی می‌داند در سیرجان کار دشواری دارد. بخصوص اینکه گل‌گهر حالا خود را آماده کرده تا در لیگ قهرمانان آسیا به جای سرخابی‌های حذف شده قرار بگیرند! نساجی اگر واقعا می‌خواهد نشان بدهد که نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده‌ای داشته و نمی‌ خواهد مثل فصل قبل فقط برای بقا  بجنگد باید مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر بازنده نشود.

اسامی داوران هفته  سوم لیگ برتر:

دوشنبه دهم آبان 

آلومینیوم اراک – پرسپولیس 

عبدالنبی پورخلف - سعید قاسمی - رحیم حاجی پور - علی اصغر مومنی ناظر: محمود رفیعی 

فولاد خوزستان – مس رفسنجان 

احمد محمدی،محمد عطایی،پوریا زحمتی،روح اله شریفی، ناظر : نادر جعفری  

گل گهر سیرجان – نساجی مازندران 

موعود بنیادی فرد، هادی طوسی،نجف پناهی  مسعود حقیقی ،ناظر: اسماعیل صفیری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول