اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

توقف احداث آکادمی گلف/ساخت هتل چقدر هزینه دارد؟

رئیس فدراسیون گلف از ادامه مذاکرات با تیم جدید شرکت توسعه برای احداث آکادمی و هتل گلف خبر داد.

توقف احداث آکادمی گلف/ساخت هتل چقدر هزینه دارد؟

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره توقف پروژه احداث آکادمی ملی گلف، عنوان کرد: فعلا موضوع مسکوت مانده تا بتوانیم با مسئولان جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مذاکرات را نهایی کنیم تا دوستان جدید در مورد این پروژه توجیه شوند. البته ما در اینجا 2 موضوع داریم، بحث اول احداث آکادمی ملی گلف است که مشتمل بر فضای اقامتی، آموزشی، استخر، بدنسازی و ... است که میدان شماره 18 را نیز شامل می‌شود. احداث ساختمان بیرون از میدان 18 است اما در فرآیند مسابقه این میدان شرکت دارد.

رئیس فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: موضوع دیگر احداث هتل گلف بود که مراحل کارشناسی دادگستری آن انجام شده است. کارشناسی دادگستری مبلغ 1370 میلیارد تومان را اعلام کرده که بخش خصوصی در فرآیند مناقصه آن را انجام می‌دهد. فعلا منتظر تصمیم تیم جدید شرکت توسعه هستیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گلف مردان و زنان و انتخاب نفرات ملی‌پوش برای مسابقات پیش رو، یادآور شد: به دلیل کرونا در سال 99 نتوانستیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم اما با توجه به واکسیناسیون گسترده این مسابقات در بخش مردان برگزار شد و در بخش زنان نیز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیگیری می‌شود. 

عزیزی افزود: ما تیم ملی را از دل این مسابقات تشکیل خواهیم داد و برای مسابقات بین‌المللی نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد. فدراسیون جهانی پیش از این اعلام کرده بود مسابقات جهانی 2022 به میزبانی پاریس برگزار می‌شود به همین دلیل تلاش می‌کنیم اگر مانع خاصی نباشد در مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول