اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه فوتبالیست‌های توکهور و هشتبندی از نبود یک زمین چمن فوتبال

دومین دوره لیگ فوتبال توکهور و هشت‌بندی با حضور ۱۰ تیم از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد این لیگ بصورت رفت و برگشت برگزار شد.

گلایه فوتبالیست‌های توکهور و هشتبندی از نبود یک زمین چمن فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مسلمی رییس هیئت فوتبال توکهور و هشت بندی با توجه به حضور پر شور جوانان این منطقه در مسابقات لیگ فوتبال گفت: این بازی‌ها از اردیبهشت ماه شروع و در تاریخ ۲۹ مهر ماه به پایان رسید که در نهایت تیم کشاورز هشت بندی دو با کسب ۴۵ امتیاز قهرمان دومین دوره لیگ فوتبال بخش شد.

وی افزود: اختتامیه این بازی‌ها با تجلیل از قهرمان و برترین های لیگ با حضور مسولین شهرستان و بخش برگزار شد که از تمامی عوامل که در برگزاری این لیگ ما را همراهی کردند کمال سپاس و قدردانی را داریم.

حسن مسلمی با توجه به فضای نامناسب زمین بازی لیگ گفت: ما در توکهور و هشت‌بندی فوتبالیست های توانمندی داریم ولی متاسفانه زمین مناسبی برای دیده شدن این استعداد ها نداریم

رییس هیئت فوتبال توکهور و هشت‌بندی افزود: این بازی‌ها تنها در یک زمین فوتبال خاکی برگزار شد که با آسیب های فراوانی منجمله به فوتبالیست ها دچار شدیم.

مسلمی گفت: تقاضای ما و تمامی جوانان و ورزشکاران منطقه توکهور و هشت‌بندی چمن شدن این زمین ورزشی است که امیدواریم مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان برای این موضوع فکری بکنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول