اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جانشین سپاه الغدیر: اعزام 13 تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد/ تاکنون 240 نازل رفع عیب شد

جانشین سپاه الغدیر یزد از اعزام 13 تیم عملیاتی فنی به جایگاه‌های معیوب استان خبر داد و گفت: تاکنون 16 جایگاه سوخت و 240 نازل سوخت‌گیری در سطح استان یزد توسط تیم‌های فنی سپاه الغدیر رفع عیب شد و این عملیات تا پایان کامل دفع حمله سایبری ادامه دارد.

جانشین سپاه الغدیر: اعزام 13 تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد/ تاکنون 240 نازل رفع عیب شد

سرهنگ حسین زارع کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: در پی حمله سایبری به سیستم کنترل کننده توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران، واحد فنی سپاه الغدیر یزد بعد از هماهنگی لازم با متولیان امر نسبت به اعزام شش تیم عملیاتی برای رفع سریع عیوب جایگاه‌های سوخت در این استان وارد عمل شده است.

وی افزود: در این راستا دیروز پنجم آبانماه شش تیم فنی به ۱۶ جایگاه تعطیل شده استان اعزام شدند و ۲۴۰ نازل سوخت گیری را رفع عیب کردند.

جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از امروز پنج شنبه ششم آبان ماه نیز هفت تیم فنی دیگر به تیم‌های فعال سپاه اضافه و خدمات رسانی خود را با قوت بیشتر اجرایی کنند.

سرهنگ زارع کمالی با بیان این‌که پشتیبانی سپاه الغدیر از شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد به منظور تسریع بخشیدن به خدمات سوخت‌رسانی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: خدمات حمایتی سپاه در قالب ۱۳ تیم فنی رفع عیب جایگاه‌های سوخت، تا پایان کامل رفع عیب و روان‌سازی خدمات سوخت‌رسانی در استان یزد ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای ساماندهی امور در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، تأکید کرد: سپاه الغدیر در خدمت مردم دارالعباده بوده و از تمام انسانی و لجستیکی خود برای حمایت از شهروندان ولایت‌مدار استفاده می کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول