اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیری: از زمانی که به پرسپولیس آمدم، مشکل مالی همیشه بوده/ باید فشار را از روی داوران برداریم

بازیکن پرسپولیس گفت: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی، بدهی و پنجره بسته وجود داشته است.

امیری: از زمانی که به پرسپولیس آمدم، مشکل مالی همیشه بوده/ باید فشار را از روی داوران برداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.

امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول