اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

خانواده‌های شهید فهمیده و شهید لندی در نمازجمعه این هفته تهران تجلیل می‌شوند

در نمازجمعه 7 آبان تهران علاوه بر استقرار موکب‌های پذیرایی و اجرای زنده سرود و همخوانی دانش‌آموزی، ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده و خانواده‌های شهید فهمیده و شهید لندی نیز تجلیل می‌شوند.

خانواده‌های شهید فهمیده و شهید لندی در نمازجمعه این هفته تهران تجلیل می‌شوند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، برنامه‌های نمازجمعه این هفته تهران (7 آبان) اعلام شد.

برنامه‌های نمازجمعه این هفته تهران بدین شرح است:

محور بهداشت و سلامت
 به منظور صیانت از سلامت شهروندان و نمازگزاران، تب سنجی، توزیع ماسک، ضد عفونی محیط برگزاری نماز، عطرافشانی با گلاب در میان صفوف نماز، استقرار ایستگاه سلامت هلال احمر، استقرار اورژانس، استقرار 3واحد سیار واکسیناسیون، فاصله‌گذاری با چینش سجاده‌های ویژه، توزیع کیسه پلاستیکی یک بار مصرف برای کفش، مهرسنگی ضدعفونی شده، لیوان یک‌بار مصرف و تجهیز سرویس‌های بهداشتی با دستمال کاغذی در نظر گرفته شده است و در عین حال، ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان درخواست کرده است که وسایل شخصی برای اقامه نماز به همراه داشته باشند.

محور تکریم و استقبال
استقبال با اجرای زنده سرود و تواشیح، استقرار سه موکب پذیرایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، محیط آرایی، برگزاری جنگ شادی برای کودکان و نوجوانان، همراه با استقرار اتوبوس‌های «هدهد»، ایجاد محوطه بازی جداگانه برای دختران و پسران و استقرار غرفه‌های عرضه کتاب که هفته گذشته با استقبال نمازگزاران مواجه شده بود، از جمله تدابیر درنظر گرفته شده است و در عین حال با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، «مهد آدینه» در نمازجمعه این هفته فعال نخواهد بود.

محور ویژه برنامه‌ها و خطبه
خطیب این هفته، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ابوترابی‌فرد و سخنران پیش از خطبه‌ها خواهر بزرگوار شهید فهمیده و آقای هادی ناطق‌فر رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی خواهند بود. گفتنی است خانواده‌های محترم شهید فهمیده و شهید لندی در نمازجمعه این هفته حضور خواهند یافت و از این بزرگواران، در حضور نمازگزاران تجلیل می‌شود. 

ستاد نمازجمعه تهران با اعلام اینکه درهای دانشگاه تهران از ساعت ۱۰ صبح گشوده خواهد شد و برنامه ها از ساعت ۱۰:۴۵ آغاز می‌گردد، ضمن ابراز خوشبختی از فراهم شدن امکان بهره‌مندی مؤمنان از فیوضات معنوی این فریضه الهی تأکید کرد: مراسم دشمن شکن و عبادی - سیاسی نمازجمعه تهران، فرصتی است برای ارتباط بی‌واسطه و بی‌تکلف مردم و مسئولان که امیدواریم از برکات این اجتماع مؤمنانه بهره وافر داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول