اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۴ میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۴ میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق خبر داد.

کشف ۴ میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 4 هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی می‌کند مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده و با بیش از 4 هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی که در محل موجود بود مواجه شدند.

وی بیان داشت: در انباری 30 متری مقادیری متنابهی اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و برچسب و لیبل تقلبی فاقد اسناد مثبته گمرکی موجود بود که به تهران منتقل شده و شرکت اقدام به بسته بندی و فروش می‌کرد.

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 40 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول