اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

نصف پمپ بنزین‌های کشور فعال شد/فعال‌سازی سوخت‌گیری با کارت سوخت از فردا

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش گفت: پیش بینی می شود سوخت‌گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه‌ها تا ظهر فردا فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه‌های خود بنزین بزنند.

نصف پمپ بنزین‌های کشور فعال شد/فعال‌سازی سوخت‌گیری با کارت سوخت از فردا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره شرایط عرضه بنزین در کشور بیان کرد: بعد از اتفاقاتی که ظهر امروز افتاد ما مجبور شدیم مجاری عرضه بنزین را از حالت سامانه خارج کرده و به صورت دستی کار عرضه بنزین را انجام دهیم.

*نصف پمپ بنزین‌های کشور فعال شده‌اند

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی نیروهای شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور حاضر می شدند و با آموزشی که به آنها داده شده است، روند عرضه سوخت را از حالت سامانه‌ای خارج کنند، به مدار آوردن جایگاه‌ها به صورت تک به تک کمی طول کشید.

سالاری گفت: تا الان 50 درصد جایگاه‌های سوخت کشور به صورت آفلاین وارد مدار شده‌اند و کار عرضه بنزین به خودروها سرعت گرفته است. 

*6 جایگاه سوخت به صورت سامانه‌ای بنزین عرضه می‌کنند

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در کنار سوخت‌رسانی آفلاین، ما برای عرضه بنزین به صورت سامانه‌ای نیز در حال پیگیری هستیم و برای یک جایگاه به صورت آزمایشی اتصال به مرکز کنترل مورد امتحان قرار گرفت که با موفقیت همراه بود.

وی تاکید کرد: با انجام موفقیت‌آمیز این اقدام، ما مجموعا توانستیم 6 جایگاه را به صورت سامانه‌ای مهیای عرضه بنزین کنیم.

* شاید اغلب جایگاه‌ها تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار شوند

سالاری گفت: نمی‌توانم قول بدهم که تمامی جایگاه‌های سوخت تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار می‌شوند زیرا همکاران بنده باید به تمامی نقاط کشور حتی جایگاه‌های بین راه‌ها مراجعه کرده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درست است که وارد مدار کردن جایگاه‌ها به صورت آفلاین حدود 5 دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد اما مسیری که باید همکاران ما از یک جایگاه به جایگاه دیگر مراجعه کنند سرعت را از ما می‌گیرد.

*فعال‌سازی سوخت‌گیری با کارت سوخت تا فردا ظهر

وی گفت: با تلاش نیروهای شرکت ملی پالایش و پخش احتمال می‌دهم سوخت‌گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه‌ها تا فردا ظهر فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه‌های خود بنزین بزنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول