اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت‌ها‌ پنجره‌ای برای تحول ایجاد می‌کند

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونان توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تغییر دولت‌ها، پنجره‌ای را برای تحول ایجاد می‌کند و هر فردی تا زمانی، عهده‌دار مسوولیتی است و در ادامه، کار را به نفر بعدی می‌سپارد تا مسیر ادامه یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت‌ها‌ پنجره‌ای برای تحول ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی در این آیین، بر مدیریت و نظارت منابع این وزارتخانه، رفع دغدغه‌های معیشتی،ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر به ویژه افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه، "سید محمدرضا حسینی" را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی کرد و گفت: وی در هر مسندی که حضور داشته، منشاء اثرات بلندمدت و مثبتی بوده‌ و همواره دغدغه مردم، مستضعفان و محرومین را داشته است.

وی خطاب به حسینی تاکید کرد: برای تقویت منابع انسانی، مدیریت منابع و نظارت در این زمینه تلاش کند.

عبدالملکی افزود: انتظار یک عملکرد متفاوت در این حوزه از وزارت را دارم، چرا که فقط تجمیع صورت گرفته، بنابراین باید اقدامات جدی‌تر همراه با دانش روز صورت گیرد و از ظرفیت‌های درونی و بیرونی استفاده شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، سردار «علی‌حسین رعیتی‌فرد» را به عنوان معاون روابط کار معرفی و تصریح کرد: وی، قبلا رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بوده است؛ سردار رعیتی‌فرد، دغدغه کارگری دارد و همواره با کارگران و کارفرمایان در ارتباط و تعامل بوده است.

وی با تاکید بر اینکه، این معاونت به روحیه جهادی نیاز دارد، از سردار رعیتی‌فرد، خواست که برای ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و بهبود کار و تولید در کشور تلاش‌کند و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین «علی‌محمد قادری» را به عنوان معاون وزیر و رییس جدید سازمان بهزیستی کشور معرفی و او را فردی جهادی، مدافع حرم و همنشین محرومان و بی‌سرپرستان دانست و تاکید کرد: حضور وی، منشاء خلاقیت‌های فراوان خواهد بود و به طور قطع، سازمان بهزیستی دوره جدیدی را تجربه می‌کند.

عبدالملکی از قادری نیز خواست؛ در راستای رشد و ارتقاء سطح زندگی گروه‌های آسیب‌پذیر و برطرف کردن نیازهای معیشتی جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت گام بردارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین، «وحید زارع فکری» را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، معرفی و از وی به عنوان جوانی خلاق، خوش‌فکر و خوش‌آتیه یاد کرد.

در پایان این مراسم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر به معاونان و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور از تلاش های آنان در دوران مسئولیت‌شان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول