اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو برگزار می‌شود/ افزایش 2.5 برابری فضای نمایشگاهی و مشارکت کنندگان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از 16 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو برگزار می‌شود/ افزایش 2.5 برابری فضای نمایشگاهی و مشارکت کنندگان

اخبار شرکتها؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از 16 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از 500شرکت داخلی و خارجی در 25هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل 23هزار متر سالن و بیش از 2هزار متر فضای باز مشارکت خواهند داشت. این استقبال از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، گویای افزایش 2.5 برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت کنندگان در مقایسه با سال قبل است.

بنابر اعلام شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، شرکت هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، هند و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حمایت انجمن های قطعه سازی و شرکت‌های بزرگ خودرو و قطعه سازی کشور برگزار می شود و به همین دلیل، مورد استقبال ویژه فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور قرار گرفته است. 

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرو و .... فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول