اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین: ریختن خون سربازان صهیونیست‌، بهای اشغالگری است


گروههای مقاومت فلسطین هشدار دادند که تداوم اشغال اراضی فلسطین و قدس اشغالی، به معنای پرداخت بهای سنگینی است که با خون سربازان و تجاوزگران صهیونیست باید صورت گیرد.

مقاومت فلسطین: ریختن خون سربازان صهیونیست‌، بهای اشغالگری است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین عصر امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به تداوم شهرکسازیهای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی هشدار دادند.

این گروهها تأکید کردند که مقاومت فلسطین در برابر جنایات صهیونیستها علیه اراضی و مقدسات این کشور دست بسته نخواهد ماند.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، ملت فلسطین باید درگیری با دشمن صهیونیستی را با تمامی ابزارهای موجود گسترش دهد تا بداند که تداوم اشغال اراضی فلسطین و قدس اشغالی، به معنای پرداخت بهای سنگینی است که با خون سربازان و تجاوزگران صهیونیست باید پرداخت شود.

مقاومت فلسطین به اسرای این کشور که در زندانهای صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند، اطمینان داد که در برابر دشمن صهیونیست به پیروزی خواهند رسید.

این گروهها با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نخواهد توانست، اراده اسرای فلسطینی را در هم شکند، از نهادهای حقوقی بین‌المللی خواستند که برای نجات جان اسرا فورا دست به کار شوند.

در این بیانیه تأکید شد، گزینه‌های مقاومت در پاسخگویی به جنایات دشمن در حق اسرای فلسطین متنوع است و «تا زمانی که آنان را از زندانهای اسرائیل آزاد نکنیم، آرام نخواهیم گرفت، اما قویترین گزینه مقاومت برای آزادی اسرا، عملیات تبادل است».

بر اساس این بیانیه، بازداشتهای سیاسی [توسط رام الله]، فقط به سود رژیم صهیونیستی است و بر میزان اختلافات داخلی فلسطین می‌افزاید.

این گروهها در پایان تأکید کردند که «سلاح مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی همچنان کشیده خواهد بود و تا زمانی که اسرائیل در خاک ما باشد، شمشیر قدس به نیام باز نخواهد گشت».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول