اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت

مرکز ملی فضای مجازی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت اطلاعیه داد.
به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه (۱۴۰۰/۰۸/۰۴) مرکز فتا گزارشی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور اعلام کرده و به تبع آن جایگاه ها در ارایه خدمات سوخت رسانی از مدار خارج شدند. در همین راستا، دستگاه های ذیربط در حال رفع مشکل ایجاد شده می باشند و تا ساعاتی دیگر خدمات سوخت رسانی به حالت عادی برخواهد گشت. انتهای پیام/
حمله هکری
17:24 - 4 آبان 1400

2 بازنشر
83 بازدید



1 پاسخ