اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

روایت حمله موتورسوار به مسؤول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران از زبان خودش

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ماجرای حمله شب گذشته دو موتوارسوار به خود را روایت کرد.

روایت حمله موتورسوار به مسؤول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران از زبان خودش

هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره ماجرای حمله دو نفر موتور سوار به وی گفت: شب گذشته در جلسه‌ای حضور داشتیم و حدود ساعت ۲۲ برای شرکت در جلسه دیگری در حال عبور از خیابان ۱۶ آذر به فاصله حدود صدمتری دانشکده داروسازی بودم که دو نفر که سوار بر یک موتور بودن به بنده حمله کردند.

رضازاده ادامه داد: البته من این مسیر را هر شب طی می کنم و تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده بود ولی شب گذشته چنین اتفاقی افتاد.

وی تاکید کرد: این افراد در ابتدا به من نزدیک شدند و آدرسی را پرسیدند، بعد آهسته مسافت کوتاهی را طی کرده و مجددا به سمت من برگشتند. اینجا بود که متوجه حرکات مشکوک این دونفر شدم و زمانی که خواستم از آنها فاصله بگیرم من را به نرده‌های کنار خیابان کوبیدند که این حرکت موجب درگیری فیزیکی میان ما شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: بعد از اینکه درگیر شدیم، این افراد ضمن فحاشی با چاقو بنده را تهدید کردند و از من خواستند که گوشی تلفن همراه خود را به آنها بدهم و بعد از اینکه گوشی را گرفتند متواری شدند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در باره این اتفاق شکایت خود را تقدیم مراجع مربوطه کرده‌ام و منتظر پیگیری نهادهای انتظامی و امنیتی هستیم اما تا زمانی که واقعیت ماجرا و نتیجه پیگیری‌های مراجع مربوطه مشخص نشده نمی‌توان گفت که این افراد دقیقا چه قصدی داشته‌اند و ما نیز به کسی ظن نداریم و مراجع مربوطه باید این موضوع را بررسی کنند.

وی گفت: اینکه آیا این اقدام با برنامه قبلی و مرتبط با پیگیری‌های ما درباره موضوع بحران کمبود پزشک بوده یا اینکه آن افراد تنها قصد سرقت داشته‌اند را باید بررسی‌ها و پیگیری‌ها مراجع انتظامی مشخص کند و نمی‌توان در این باره فعلا با قطعیت صحبت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول