اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نرگس آبیار به سوگ مادر نشست

نرگس آبیار کارگردان سینمای ایران در غم از دست دادن مادرش عزادار شد.

نرگس آبیار به سوگ مادر نشست

به گزارش خبرگزاری فارس، مادر نرگس آبیار سازنده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» بر اثر ابتلا به کرونا، روز گذشته (شنبه اول آبان) درگذشت. آبیار در حال حاضر برای برگزاری یک کارگاه سینمایی در چین حضور دارد.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور در پیام تسلیتی خطاب به آبیار وشت: خبر درگذشت مادر گرامیتان موجب تاثر و تالم اینجانب گردید. این مصیبت اندوهناک را به شما ، آقای محمدحسین قاسمی عزیز و خانواده محترم تان تسلیت عرض مینمایم. از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، مغفرت و  همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

روابط عمومی سازمان سینمایی هم با ارسال پیامی درگذشت مادر آبیار را تسلیت گفت و نوشت: سرکار خانم «نرگس آبیار» با اندوه فراوان درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه و برای شما، آقای محمدحسین قاسمی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

سیدمهدی جوادی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم در پیامی خطاب به آبیار نوشت: ضایعه درگذشت مادر گرامی‌تان را به سرکارعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم. ان شاالله قرین رحمت واسعه الهی و هم‌نشین حضرت صدیقه طاهره (س) خواهند بود. دوام عزت و توفیقات برای شما و رحمت، غفران و رضوان الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پیامی درگذشت مادر نرگس آبیار را تسلیت گفت و خطاب به او نوشت: درگذشت والده مومنه سرکار عالی موجب تاثر و تالم فراوان شد. اینجانب مصیبت درگذشت مادر گرامی‌تان را به شما، جناب آقای محمدحسین قاسمی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات برای آن فقیده سعیده مسألت می‌نمایم.

خبرگزاری فارس مصیبت وارده به خانم آبیار را تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول