اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

اصلاح حقوق کارکنان عملیاتی قراردادی وزارت نفت تا 24 ساعت آینده/ چرا حقوق مهرماه نفتی‌ها کاهش یافت‌

طبق اعلام وزارت نفت، با پیگیری‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این وزارتخانه، ضمن اصلاح اشتباه صورت گرفته در واریز حقوق کارکنان عملیاتی قرارداد مدت موقت، به زودی شاهد اقدامی موثر در پرداخت مابه‌التفاوت ناشی از کاهش حقوق آنها خواهیم بود.

اصلاح حقوق کارکنان عملیاتی قراردادی وزارت نفت تا 24 ساعت آینده/ چرا حقوق مهرماه نفتی‌ها کاهش یافت‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در روز‌های گذشته و همزمان با انتشار خبر استخدام فرزند عضو کمیسیون انرژی در وزارت نفت، به طور موازی خبری مبنی بر کاهش حقوق کارمندان عملیاتی قرارداد مدت موقت وزارت نفت در رسانه‌ها منتشر شد.

این کاهش حقوق در حالی عنوان شد که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام کرده بود که با تغییر کدهای فیش حقوقی این دسته از کارمندان به دنبال افزایش و بهبود حقوق آنها است، اما در عمل با تغییر کدها، حقوق کارمندان عملیاتی قرارداد موقت کاهش پیدا کرد.

کاهش حقوق کارکنان عملیاتی و همزمانی آن با انتشار اخبار استخدام دختر یک نماینده مجلس، نگرانی از بروز تبعیض را در بین کارکنان صنعت نفت ایجاد کرد.

*چرا حقوق کارکنان عملیاتی قرارداد موقت وزارت نفت کاهش پیدا کرد؟

حال پس از دستور جواد اوجی، وزیر نفت، مبنی بر لغو استخدام فرزند عضو کمیسیون انرژی مجلس،‌ خبر می‌رسد که وزارت نفت به دنبال اصلاح اشتباهات صورت گرفته در واریز حقوق کارکنان عملیاتی قرارداد مدت موقت است.

پیگیری‌ها از وزارت نفت نشان می‌دهد که نوسانات پدید آمده در آیتم مربوط به مزایای حقوق مهرماه تعدادی از کارکنان قرارداد مدت موقت، ناشی از تغییر کدهای پرداخت قدیم به کدهای پرداخت جدید بود که در اعمال این تغییرات مشکلاتی پدید آمد، بدین صورت حسابداری برخی شرکت‌ها نتوانستند در این مدت نسبت به اعمال کدهای جدید برای کارکنان مدت موقت اقدام کنند.

*اصلاح حقوق کارکنان عملیاتی قراردادی صنعت نفت تا 24 ساعت آینده

در نتیجه با پیگیری‌‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، مقرر شد واحد‌های مربوطه در اسرع وقت نسبت به کنترل مجدد کدهای پرداختی اقدام کنند، بدین صورت به زودی شاهد اقدامی موثر در پرداخت مابه‌التفاوت‌های ناشی از کاهش حقوق کارکنان عملیاتی قرارداد مدت موقت در صنعت نفت خواهیم بود.

بنا بر اخبار واصله حداکثر تا ٢۴ ساعت آینده، مابه‌التفاوت‌های مذکور از مبالغ جزئی تا 3.5 میلیون تومان به حساب همکاران قرارداد مدت موقت واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول