اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قربانی: بازیکنان ماشین‌سازی خیلی دویدند/ به حریف تبریک می‌گویم

سرمربی تیم رایکا گفت: از نظر دوندگی بازیکنان تیم ماشین‌سازی بسیار دویدند و کار را برای ما سخت کردند.

قربانی: بازیکنان ماشین‌سازی خیلی دویدند/ به حریف تبریک می‌گویم

به گزارش خبرگزاری فارس در تبریز، پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل در مورد بازی ماشین‌سازی، اظهار داشت: یک سری از بازی‌ها، بازی سختی است، بازی‌هایی که همه فکر می‌کنند باید با نتیجه خوبی ببری. یک مقدار هم بازیکنان از لحاظ انگیزشی پایین هستند و سخت است آنها را از نظر انگیزشی بالا ببری و همین‌طور تیم حریف به نظر من امروز بازی خوبی انجام داد و از نظر دوندگی بسیار دویدند و کار را برای ما سخت کردند اما به عنوان تیمی که خیلی دیر شروع کردیم، بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود.

وی درباره عملکرد تیم در نیمه دوم توضیح داد: شما نمی‌توانید ۹۰ دقیقه تیمت را بالا نگهداری. یکی از مسائلی که خیلی روی تیم تاثیرگذار است، این است که از قبل بازی شاید خود ما فکر می‌کردیم یک بازی راحت داریم اما اینطور نبود.

قربانی اضافه  کرد: به تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم و به قاطعیت می‌گویم اگر تیم اصلی ماشین‌سازی بود ما امروز بازی راحت‌تری داشتیم. ضمن اینکه تیم ما چون دیر شکل گرفته، فکر می‌کنم بازیکنان این دومین بازی بود که شاید کنار هم بازی کردند. به عنوان یک بازی تدارکاتی بود و بازیکنان از تیم‌های دیگر و طبیعتا با سبک‌های دیگر به تیم ما اضافه شدند و طبیعتا نیاز به زمان دارند که هم بتوانیم ذهنیت آنها را عوض کنیم و هم فوتبالی که مد نظر من هست را بتوانیم جا بیندازیم که بازی بکنند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول