اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود/ عزمم برای خدمت به مردم جدی‌تر شده است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام، گفت: حمایت، پشتیبانی و ابراز لطف خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلگرمی بسیار بزرگی برای بنده است و عزم مرا در خدمت به مردم و ادامه راه شهدا جدی‌تر کرد.

ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود/ عزمم برای خدمت به مردم جدی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل استانداری با قدردانی از ابراز لطف و محبت آنان نسبت به خود، اظهار داشت: شهدا و جانبازان ما جان خود را فدا کردند تا این کشور و این مردم با اقتدار و عظمت در مقابل دشمنان سربلند باشند.

 وی افزود: خودم را خاک پای جانبازان و خانواده‌های شهدا می‌دانم؛ زیرا آنها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند، اما اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.

خرم با بیان اینکه ما هیچ‌گاه در مقابل دشمنان سر فرود نیاورده‌ایم، گفت: در مدت ۶ ماه اسارت در سوریه، هر روز بارها ما را شکنجه می‌کردند تا حرفی بزنیم که خوشایند آنها باشد، اما حسرت این کار بر دل آنها ماند و موفق نشدند به هدف خود برسند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امیدوارم به غیر از شهادت از طریق دیگری از این دنیا نرویم، متذکر شد: بنده از سال ۶۱ همه جا به دنبال شهدا رفته‌ام و به هر دلیل توفیق شهادت نصیب نشد تا امروز در این مسوولیت قرار بگیرم و اگر این مسوولیت چیزی به غیر از ادای دین به شهدا باشد، هیچ ارزشی ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: من سال‌ها در لباس مقدس سپاه نوکری کرده‌ام؛ مسوولیت‌ها و عناوین ارزشی ندارند و ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود.
 
خرم با بیان اینکه اتفاق امروز، امری طبیعی بود، تصریح کرد: متأسفانه دوست و دشمن ما را می‌زنند و ناراحتی زمانی بیشتر می‌شود که دوست جاهل کار دشمن را می‌کند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: حضور شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در استانداری و پشتیبانی و ابزار لطف شما به قدری مرا در ادامه این راه مصمم کرد که هر چه در توان دارم به کار خواهم بست و مطمئناً حرکت امروز شما تیری بر قلب دشمنان است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که نوکر جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و پدران و مادران عزیز شهدا هستم و مطمئن باشید که هر توصیه‌ای داشته باشید به عنوان یک سرباز کوچک با گوش جان خواهم شنید و به دعای خیر شما احتیاج دارم.
 
تعدادی از جانبازان سرافراز همچنین همسر یکی از شهیدان والامقام نیز در این دیدار در سخنانی حمایت و پشتیبانی معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از استاندار آذربایجان‌شرقی را اعلام و تأکید کردند، جامعه ایثارگران استان آماده هرگونه همکاری با استاندار و مجموعه دولت خدمتگزار برای خدمت صادقانه به مردم و حل مسائل و مشکلات استان هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول