اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در نخستین ساعات کاری/ استاندار جدید آذربایجان‌شرقی به بازدید کدام پروژه رفت؟

استاندار آذربایجان‌شرقی از عملیات اجرایی راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

در نخستین ساعات کاری/ استاندار جدید آذربایجان‌شرقی به بازدید کدام پروژه رفت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در نخستین ساعات کاری خود به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی، به همراه معاون عمرانی استاندار در ایستگاه راه‌آهن خاوران حضور یافت و در گفت‌وگو با پیمانکاران پروژه، روند پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه این بازدید، گفت: راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از پروژه‌های مهم و ملی است که متأسفانه مدت زیادی از شروع آن می‌گذرد و از نظر مالی و زمانی از برنامه زمان‌بندی عقب است.

خرم، با تأکید بر پیگیری‌های جدی برای تأمین اعتبار این پروژه، یادآور شد: با همتی که در پیمانکاران پروژه دیدم، امیدوارم تا پایان سال بتوانیم از این مسیر و ایستگاه راه‌آهن خاوران بهره‌برداری کنیم.

در این بازدید عنوان شد که عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن خاوران به‌طور کامل به اتمام رسیده و با نصب تجهیزات مورد نیاز، تا یک ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

زیرسازی، روسازی و ریل‌گذاری مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه ائل‌گلی نیز همزمان انجام می‌شود که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول