اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فاز دوم ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی آغاز شد.

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد لطفی در آیین آغاز به ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی، گفت: این پروژه به همت خانواده «رستگار» از خیرین سلامت شهر شیراز و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس و بنیاد خیریه نمازی آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت مطلوب خدمات تصویربرداری در این شهرستان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی به مردم فارس و استان های همجوار، نیاز به افزایش و ارتقای تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز دارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه و تجهیز آن با دستگاه های فوق تخصصی مانند سی تی اسکن و ام آر آی پیشرفته، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش می یابد.

 لطفی اظهار کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و منطقه زبانزد است و تلاش مسوولان این مرکز عالی نیز حفظ این جایگاه در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعان و بیماران است.

به گزارش فارس، فاز یک این پروژه در بیمارستان نمازی با زیربنای سه هزار و ۵۵متر مربع با ساخت اسکلت به پایان رسیده بود که ادامه این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات مالی مدت زمانی متوقف شد که با حمایت خیر سلامت و همکاری و تلاش مسوولان دانشگاه، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)، مجددا راه اندازی شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول