اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سبزی: دولت نسبت به جایگزین کردن مدیران انقلابی با مدیران دولت قبل سریع‌تر اقدام کند

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت:‌سفرهای استانی امر بسیار مطلوبی است اما نکته مهم اینجاست که دولت باید در کنار این سفرها تغییر استانداران و مدیران میانی را در دستور کار خود قرار دهد و مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند.

سبزی: دولت نسبت به جایگزین کردن مدیران انقلابی با مدیران دولت قبل سریع‌تر اقدام کند

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امر بسیار مطلوبی است و باعث می‌شود تا مسؤولان اجرایی به طور دقیق‌تر در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود:‌نکته مهم در کنار انجام سفرهای استانی موضوع تغییر استانداران و مدیران بی‌انگیزه دولت قبل و جایگزین کردن مدیران انقلابی به جای آنها است که باید به طور جد در دستور کار آقای رئیسی قرار گیرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس اظهار داشت: مدیران بی‌انگیزه دولت قبل در 8 سال گذشته که کار نمی‌کردند و امروز هم که نمی‌دانند خواهند ماند یا خواهند رفت که دیگر بدتر و طبیعتاً این مدیران نخواهند توانست مجریان خوبی برای تصمیمات سفرهای استانی باشند.

سبزی خاطرنشان کرد:‌ از سوی دیگر مدیران دولت قبل با رویکردی که دارند که طبعا رویکرد انقلابی نیست مشغول به کار هستند و حال آنکه ما در شرایط فعلی نیاز به مدیر انقلابی داریم تا بتوانیم کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود‌:‌ تصمیم انقلابی مدیر انقلابی می‌خواهد تا تصمیمات را اجرایی و عملیاتی کند وگرنه ما در عملیاتی شدن تصمیمات سفرهای استانی در صورت عدم تغییر مدیران با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول