اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حکمرانی مجازی| فیس بوک تسلیم ناشران فرانسوی شد

فیس بوک به توافقی چندساله با ناشران فرانسوی دست یافته تا به آنها بابت به اشتراک گذاری محتوایشان از طریق این شبکه اجتماعی پول پرداخت کند.

حکمرانی مجازی| فیس بوک تسلیم ناشران فرانسوی شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، فیس بوک تایید کرده که توافقی برای رعایت حقوق ناشران اخبار و محتوای خبری با اتحادیه روزنامه های ملی و محلی امضا کرده که بدین معناست که کاربران فیس بوک می توانند به ارسال و بازنشر اخبار مختلف به شکل آزادانه از طریق این پلتفرم ادامه دهند. در عین حال حفظ کپی رایت ناشران اخبار هم تضمین می شود.

فیس بوک از افشای مبلغی که بابت توافق به ناشران فرانسوی به آنها پرداخت می کند، خودداری کرده است. در عین حال این شرکت مذاکرات خود با طرف فرانسوی را سازنده توصیف کرده و افزوده که این رویه را سرمایه گذاری در صنعت اخبار می داند که موجب تقویت تجارب خبری هم به نفع مردم و هم به نفع ناشران اخبار می شود.

شبکه اجتماعی فیس بوک همچنین از سرمایه گذاری حداقل یک میلیارد دلاری برای پشتیبانی از شرکت ها و موسسات رسانه ای ظرف سه سال آینده خبر داده است که تنها به فرانسه محدود نمی شود. اما جزئیات آن نامشخص است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول