اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمدی: سرمای تاجیکستان بازیکنان تیم امید را اذیت می‌کند

مدیر تیم امید کشورمان گفت: هوا در تاجیکستان سردتر از تهران است و این مسئله ما را اذیت می‌کند.

محمدی: سرمای تاجیکستان بازیکنان تیم امید را اذیت می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدی در مورد شرایط تیم امید در تاجیکستان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای ورود به تاجیکستان انجام شد و ما بدون دردسر و مشکل وارد این کشور شدیم و با کمترین معطلی از فرودگاه به هتل رسیدیم، اما زمان ورودمان بد بود و 4 صبح به هتل رسیدیم. امروز بعد از صرف ناهار اولین حلسه تمرینی را در تاجیکستان انجام دادیم. اینجا هوا سردتر از تهران است و این سرما اذیت‌مان می‌کند.

وی افزود: روی  چمن مصنوعی در تهران تمرین می‌کردیم و مشکلی در این زمینه نداریم. فردا و پس فردا هم دو جلسه تمرین خواهیم داشت. اولین بازی ما با نپال است که روز دوشنبه انجام می‌شود و بعد از آن هم با لبنان بازی داریم و مهم‌ترین و آخرین بازی‌مان با تاجیکستان است.

مدیر تیم امید در مورد حضور بازیکنان باشگاهی در اردوی تیم امید عنوان کرد: با صحبت‌هایی که مهدوی‌کیا و ماجدی با باشگاه‌ها انجام دادند، تمام هم و غم ما این بود که هم منافع باشگاه‌ها و هم منافع تیم امید کشورمان تامین شود. عقیل کعبی بازیکن تیم مس رفسنجان بعد از بازی هفته دوم به ما اضافه خواهد شد و همچنین 3 بازیکن تیم پیکان.

وی در مورد وضعیت حضور بازیکنان استقلال در تیم امید گفت: سبحان خاقانی در اردو حضور دارد و حسین‌زاده در لیست ما نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول