اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آخرین وضعیت کرونا در کردستان/شناسایی 343 بیمار جدید/فوت 3 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 343 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس و فوت 3 مبتلای دیگر به این بیماری طی 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

آخرین وضعیت کرونا در کردستان/شناسایی 343 بیمار جدید/فوت 3 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری شناسایی 343 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در استان کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر 834 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان شمار بیماران مبتلای به کرونا بستری در سنندج را 493 نفر، سقز 63 نفر، مریوان 111 نفر، قروه 27 نفر، بیجار 21 نفر، کامیاران 37 نفر، دیواندره 13 نفر، بانه 48 نفر، دهگلان 14 نفر و سروآباد 7 نفر اعلام کرد و تصریح کرد از این تعداد در شهرستان‌ها، اکنون 86 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ 3 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و 772 نفر ذکر کرد.

به گفته وی، سنندج با759 نفر و سروآباد با 5 نفر بیشترین و کمترین تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کردستان را دارند.انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول