اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ملی پوشان امید بعد از بازی‌های باشگاهی به اردو ملحق می‌شوند

سرپرست تیم امید گفت: با توجه به حضور بازیکنان تیم ملی امید در تیم های لیگ برتری و لیگ یک طوری برنامه ریزی شد که بازیکنان پس از پایان بازی هایشان به اردوی تیم ملحق شوند.

ملی پوشان امید بعد از بازی‌های باشگاهی به اردو ملحق می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس،  محمد محمدی سرپرست تیم ملی امید درباره آخرین اخبار تیم ملی امید و برنامه پروازی به تاجیکستان گفت: با توجه به حضور بازیکنان تیم ملی امید در تیم های لیگ برتری و لیگ یک طوری برنامه ریزی شد که بازیکنان پس از پایان بازی هایشان به اردوی تیم ملحق شوند. با توجه به الزام کمیته برگزاری رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا باید قبل از پرواز به دوشنبه از کلیه کادر فنی و بازیکنان آزمایش PCR گرفته شود. در چند مرحله بر اساس زمان پایان بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول برنامه ریزی شد تا با گروه پزشکی تیم ملی امید این اتفاق بیافتد. بازیکنان و کادر پس از انجام آزمایش در هتل آکادمی فوتبال قرنطینه می شوند تا جواب آزمایش ها بیاید.

وی ادامه داد: پس از اینکه از همه تست گرفته شد پاسخ های منفی تست ها برای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده خواهد شد. پس از آپلود کارت های واکسیناسیون و تست های منفی کرونا، مجوز پرواز اختصاصی صادر می شود با تلاش رئیس فدراسیون فوتبال برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم ملی امید پرواز اختصاصی گرفته شده که جا دارد از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم. تیم ملی امید هم در پرواز رفت و هم در پرواز برگشت با پرواز اختصاصی به دوشنبه می رود و به تهران باز می گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول