اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

فضای مجازی در هفته‌ای که گذشت/ از تصاویر جنجالی احمدی‌نژاد در دبی تا ​شکست «غول‌های روی یخ» توسط دختران ایرانی!

در بسته فضای مجازی این هفته واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به رویدادهای مهم داخلی و خارجی در هفته‌ای که گذشت از نظر می‌گذرانید.

فضای مجازی در هفته‌ای که گذشت/ از تصاویر جنجالی احمدی‌نژاد در دبی تا ​شکست «غول‌های روی یخ» توسط دختران ایرانی!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: در بسته فضای مجازی این هفته واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به رویدادهای مهم داخلی و خارجی در هفته‌ای که گذشت از نظر می‌گذرانید.

«خوراک مار و مور»ی دیگر!

رسانه‌های آمریکایی دوشنبه همین هفته از مرگ «کالین پاول» وزیر خارجه دولت «جورج بوش پسر» خبر دادند. شبکه «سی‌ان‌ان‌» به نقل از خانواده وی گزارش داد که پاول ۸۴ ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است. به گفته خانواده پاول، او هر دو دُز واکسن کرونا ساخته شرکت فایزر را نیز دریافت کرده بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در پی مرگ این سیاستمدار جنایت‌پیشه آمریکایی واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی  داشته‌اند.
 

 

 

 


ما پراکندگان مجموعیم...

همه ساله در ماه ربیع الاول به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خدا و به ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، فاصله ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی، هفته وحدت برگزار می‌شود تا مسلمان به جشن و سرور بپردازند.

این گام مثبت از طرف امام راحل در جهت تقویت و استحکام وحدت امت اسلامی و ارایه الگو و نمونه عملی برای ما مسلمانان بود که در تمام مسایل عمده اختلافی بیندیشند و راه های وحدت و اتفاق را جست وجو کنند نه اینکه بکوشند تا نقاط اختلاف را از لابه لای کتاب ها و از گذشته تاریخ متلاطم که حاوی برخوردها و تضادها است، بیرون بکشند و هر مساله جزیی را بزرگ نمایی کنند زیرا که این راه امت اسلامی را متفرق تر و در برابر دشمنان ناتوان تر می کند.

 

 

 

 

 


شکست غول‌های روی یخ توسط بانوان ایرانی!

تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ زنان ایران با قدرت توانست به فینال رقابت‌های دوبی راه یابد. نکته جالب توجه این رقابت‌ها، پیروزی تیم هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قدرتمند روسیه است. 

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که با حمایت باشگاه فرمانیه در مسابقات باشگاهی امارات حضور پیدا کرده بود پس از شکست ۳ بر صفر تیم امارات، در دومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت و موفق شد این تیم را نیز با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد. ملی پوشان کشورمان در حالی این بازی را به نفع خود به پایان رساندند که اسکیت هاکی بازان روس از مدعیان این رشته و به قولی غول‌های روی یخ محسوب می‌شوند و غلبه بر آن‌ها کار راحتی نیست. در بازی فینال اما این تیم قدرتمند روس بود که با نتیجه‌ی ۳ بر یک مقابل ایران پیروز شد و به‌این ترتیب دختران ایرانی به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کردند. 

این قدرت‌نمایی بانوان ورزشکار ایرانی واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است که برخی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.
 

 

 

 


دیده شدن به چه قیمتی؟!

محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم چند روز پیش جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ به کشور امارات متحده عربی سفر کرد. تصاویر منتشر شده از عکس‌های یادگاری او با زنان بی‌حجاب در این سفر با واکنش‌های فراوان کاربران همراه شده است. گفتنی است احمدی‌نژاد به توصیه مسئولان این کشور، مجبور شد سفر خود را نیمه کاره رها کرده و به تهران بازگردد.

برخی از واکنش‌ها به این سفر جنجالی احمدی‌نژاد را در ادامه می‌بینید.
 

 

 

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول