اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی تحولات قفقاز، افغانستان و عراق با حضور وزیر اطلاعات

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز تحولات قفقاز، افغانستان و عراق با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.

بررسی تحولات قفقاز، افغانستان و عراق با حضور وزیر اطلاعات

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز سه‌شنبه (27 مهرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در محل وزارت اطلاعات، اظهار داشت: جلسه مهم و خوبی با وزیر، مدیران و مسئولان وزارت اطلاعات که اخیر و در دولت سیزدهم منصوب شدند، داشتیم. مدیران و مسئولان جدید برنامه و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وی افزود: در ادامه نشست امروز همچنین تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با امنیت و سیاست خارجی به ویژه موضوعات مرتبط با همسایگان جمهوری اسلامی از جمله افغانستان، تحولات قفقاز و مسائل مربوط به عراق مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در ادامه نشست سوالات جدی از طرف اعضای کمیسیون از مدیران و مسئولان اجرایی مطرح شد و آنها بر اساس آمار و اطلاعات و متناسب با مسئولیتی که داشتند، تحلیل کرده و پاسخ دادند.

انتهای پیام /

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول