اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نویدکیا: باوجود پیروزی فوتبال مان معمولی بود/از بازیکنان جدید تیم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار مقابل مس رفسنجان فوتبال معمولی ارائه کردیم.

نویدکیا: باوجود پیروزی فوتبال مان معمولی بود/از بازیکنان جدید تیم راضی هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از اولین بازی لیگ بیست و یکم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: نیمه اول خیلی بازی دلچسبی نبود، شرایط خوبی نداشتیم. 10 دقیقه اول بازی فوق العاده معمولی که انتظار آن را از سپاهان نداشتم شاهد بودیم. بعد از آن مقداری ما و مقداری مس رفسنجان کنترل بازی را در دست گرفتیم.

وی افزود: بازی پایاپای و معمولی بود با اینکه یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتیم اما از دید من نوع فوتبالمان معمولی بود تا اینکه به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد. تیم ما خوب بازی می‌کرد اما واقعیت این است که از دقیقه 70 مس رفسنجان با تعویض‌هایی که کرد تصمیم گرفت بازی انتحاری کند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: از آنجا به بعد با تعویض‌هایی که کردیم انتظار داشتیم خیلی بهتر بازی کنیم. باید از موقعیت‌ها خیلی بهتر استفاده می کردیم که متاسفانه سازماندهی خوبی در مسائل هجومی نداشتیم. اگر کمی ساختار و نظم و انضباط مان در حمله بهتر بود، اگر کمی از خودگذشتگی داشتیم شاید شرایط خیلی بهتر می‌شد و به اما و اگر، پنالتی دقیقه آخر و آن اتفاقات نمی‌کشید.

نویدکیا گفت: 20 دقیقه آخر حریف فضاهای خیلی خوبی به ما داد ولی متاسفانه خیلی بچه‌گانه موقعیت ها را از دست دادیم. باید در مورد این مسائل خیلی با تیم صحبت کنیم. اگر بخواهیم این طور بازی کنیم قطعا به مشکل می‌خوریم. باید منطقی تر بازی کنیم. نباید فضاهای بازی را از دست بدهیم. باید در این مورد خوب تصمیم بگیریم و برنامه ریزی کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه ممکن است این تیم مقابل تیم‌هایی که دفاع بهتری دارند برای گلزنی به مشکل بخورد، عنوان کرد: حرف شما را قبول می کنم چون بازی اول است و ظاهر آن را می‌بینید. این سوال منطقی است. از همین روز اول مشخص است این مشکلات را داریم. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم‌ها در نقش جهان به دنبال امتیاز هستند. حتی تصمیم می‌گیرند با سیستم هایی بازی کنند که فشردگی بیشتری در هافبک و دفاع داشته باشند. 

وی افزود: باید راهکارهای بهتری داشته باشیم تا به حریفان ضربه بزنیم ولی مشکل من بعد از دقیقه 70 بود که موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و فضاهای خیلی خوبی به ما دادند که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

نویدکیا در مورد اعتراضاتی که نیمکت این تیم در بازی انجام می داد، گفت: اعتراض نبود. به خاطر اخطاری که مرزبان گرفت شما سوال می کنید. اعتراض داوری نبود. به خاطر اینکه بازی از جریان نیفتد پایش را در زمین گذاشت و برداشت. از لحاظ قانونی نباید این کار را می کرد. داور به این خاطر به مرزبان اخطار داد و بحث داوری نبود.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش اظهار داشت: از هر 4 نفر و حتی فرشاد احمد زاده که در نیمه دوم اضافه شد، راضی بودم. خیلی خوب به تیم کمک کردند. هر 4 بازیکن تا اینجا واقعا خوب به تیم کمک کردند و امیدوارم همینطور در آینده هم بتوانند کمک کنند.

نویدکیا گفت: به تیم مس رفسنجان هم باید به خاطر نیمه اول و بازی کاملا هوشمندانه‌ای که با این وسیله تمام فضاهای مرکز زمین و جلوی مدافعین را از ما گرفته بودند، خسته نباشید بگویم. از هوادارانمان تشکر می کنم. امروز با اینکه تعدادشان زیاد بود و اتوبوس را همراهی کردند، هیچ کس جلوی اتوبوس نیامد. به راحتی به ورزشگاه رسیدیم. امیدوارم همیشه همینطور به ما کمک کنند که مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول