اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مشتاقی: ارزش طلای یوسفی از کل تیم بیشتر است/۴ طلای فرنگی بی‌سابقه بود

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مدال طلای یوسفی در سنگین‌وزن ارزشی بیش از کل تیم داشت.

مشتاقی: ارزش طلای یوسفی از کل تیم بیشتر است/۴ طلای فرنگی بی‌سابقه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام مشتاقی درباره نتایج کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نروژ، عنوان کرد: نمی‌خواهم ارزش این کار را کم کنم اما بعد از المپیک همیشه بچه‌ها درخشیده اند، سال ۶۵ در بازی‌های یوکوهاما ۵ طلا گرفتیم، سال ۶۱ منچستر با ۳ طلا قهرمان شدیم و الان هم با ۳ طلا نایب قهرمان‌. در کشتی فرنگی هم اتفاق خاصی رخ داد، ۴ طلایی که اصلا در هیچ دوره ای ندیده‌ایم. این برای کشور ما بسیار ارزشمند بود.

پیشکسوت کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: تیم پوست انداخته بعد از المپیک ریو داشتیم، در این بازی‌ها از نفراتی استفاده کردیم که در لندن هم حضور داشتند اما آن طور که باید و شاید نتوانست با بنا خوب ظاهر شود. الان تیم بسیار جوان و آینده داری داریم که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌توانند به رکوردی که در لندن داشتیم دست پیدا کنند. فرنگی تیم منسجمی است و حالا اوایل کارشان است.

وی درباره کسب مدال طلای سنگین‌وزن برای نخستین بار، تصریح کرد: در سنگین وزن در مسابقات جهانی و المپیک مدال طلا نداشتیم، فقط بشیر باباجان زاده مدال آورده بود. یوسفی و میرزازاده الان بهترین‌های سنگین‌وزن هستند و مدال طلای او بهترین و یوسفی به نظرم ستاره مسابقات بود. ارزش مدال طلای یوسفی از کل تیم بیشتر است.

مشتاقی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص تفاوت کشتی برادران گرایی، خاطرنشان کرد: محمدعلی برعکس محمدرضا عجول کشتی می‌گیرد. او با چند مدال برنز جهان استحقاق طلا دارد، امیدوارم این نقیصه حل شود.

وی یادآور شد: محمدرضا با طلای المپیک و جهانی فکر نکنید نقیصه ندارد، باید روی یک مسائلی کار کرد. برخی مواقع فن بالا می‌خورد و کول‌انداز می شود. خدا به ما لطف داشت و در چند ثانیه آخر امتیاز گرفت اما در کل او کشتی‌گیر بسیار شایسته‌ای است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول