اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات جنجالی بارتومئو؛ از مسی بپرسید که چرا تمدید نکرد؟

مدیر سابق بارسلونا که یکی از منفورترین روسای تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود، در آخرین مصاحبه خود اظهارات جالبی را به ثبت رساند.

اظهارات جنجالی بارتومئو؛ از مسی بپرسید که چرا تمدید نکرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، جوزپ ماریا بارتومئو یکی از منفورترین مدیران بارسلوناست که بسیاری وضعیت اقتصادی کنونی تیم را به او نسبت می‌دهند. او جزو 3 مدیرعامل تاریخ این باشگاه قرار گرفت که مجبور شد استعفا کند. برخی او را به بدترین مدیرعامل تاریخ آبی‌اناری‌ها نسبت می‌دهند و بسیاری رفتن مسی را نتیجه ضعف مدیریت او در سال‌های گذشته قلمداد می‌کنند. با این حال، او در خصوص مسائل مختلف نظر دیگری دارد و حتی مدعی شده که می‌خواهد دوباره مدیریت باشگاه را برعهده گیرد.

بارتومئو البته به اشتباهش در زمان مدیریت نیز اعتراف کرد و گفت: درست نکردن تیم پس از شکست عجیب مقابل لیورپول کار اشتباهی بود. ما باید در آنجا تغییر نسل می‌دادیم و نمی‌گذاشتیم کار به بازی با بایرن مونیخ برسد. البته می‌خواستیم این کار را انجام دهیم ولی از لحاظ مالی به شدت در تنگنا قرار داشتیم. وضعیت اقتصادی بسیار بد بود و در این شرایط، کرونا هم آغاز و وضعیت وخیم‌تر شد.


بارتومئو زمانی بارسلونا را ترک کرد که باشگاه بیش از 1.17 میلیارد یورو بدهی داشت

وی در رابطه با خرید دمبله اظهار داشت:‌ امباپه هم می‌توانستیم بگیریم ولی مربی ترجیح داد که دمبله به بارسلونا بیاید زیرا دوست داشت بازی را باز کند و با عرض بالا تیم را بسازد.

وی ادامه داد: برخی خرید‌ها در حد انتظار ظاهر نشدند. پول زیادی نیز بابتشان پرداخت شد ولی خوب عمل نکردند و باید قبول کنیم این چیزها در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. ما زمانی دمبله و کوتینیو را خریدیم که هر 2 مورد پسند همه بودند و آنها را بهترین می‌دانستند.

بارتومئو گفت: کوتینیو را خریدیم زیرا اینیستا در حال رفتن بود. او بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بود. دمبله را به خاطر خروج نیمار خریداری کردیم. در خصوص گریزمان نیز باید بگویم که مربی خیلی او را می‌خواست و اصرار داشت که بازیکن اتلتیکو را خریداری کنیم. لوئیز سوارز در آن زمان خیلی مصدوم می‌شد و مربی تصمیم داشت که از گریزمان در آنجا استفاده کند. او یک مهاجم تمام عیار بود، یک ستاره جهانی و یک بازیکن فوق العاده  که ما برای همین او را به بارسلونا منتقل کردیم.

مدیرعامل سابق بارسلونا در خصوص رفتن لیونل مسی عنوان کرد: جدایی او برای باشگاه مشکل ساز شد. ما تیمی هستیم که بازیکن می‌خریم؛ نه اینکه بازیکنانمان را بفروشیم. من در تابستان 2020 خیلی جنگ و مبارزه کردم که مسی ادامه بدهد که این اتفاق هم رخ داد. ولی در زمانی که نبودم و در تابستان 2021 در حالی که می‌خواست بماند ولی مجبور کردند که مسی برود. من هیچ وقت این اجازه را نمی‌دادم که لئو به تیم رقیب ما در لیگ قهرمانان اروپا منتقل شود.


نشست خبری مسی احساسات بسیاری از هواداران فوتبال را برانگیخت

وی ادامه داد: مسی با نیمار، فیگو و ریوالدو متفاوت است. او مشخصاً بیشترین دستمزد را با اختلاف در فوتبال می گیرد. ما با تمدید قرارداد 2 ساله در سال 2020 به توافق رسیده بودیم ولی همه چیز یک مرتبه خراب شد. این را باید از مسی بپرسیم.

بارتومئو گفت: من دوباره در انتخابات شرکت خواهم کرد. 12 فصل در باشگاه بودم و با افرادی مثل لاپورتا و راسل کار کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول