اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل سن ایچ ساوه: با 5 برد متوالی در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدیم

مدیرعامل تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت : پیروزی در پنج هفته اخیر لیگ برتر فوتسال نشان از توانایی بالای کادرفنی و بازیکنان جوان باشگاه سن ایچ دارد.

مدیرعامل سن ایچ ساوه: با 5 برد متوالی در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدیم

داوود باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین  وضعیت تیم فوتسال سن ایچ ساوه و عملکرد این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال هستیم و با نتایجی که تا به امروز بدست آوردیم نشان دادیم که بازیکنان و کادرفنی با انگیزه و جوانی داریم که  توانمندی‌‌های بسیار بالایی دارند و آنها فراتر از انتظار در لیگ عمل کردند.

وی افزود : از روز نخست برای فراهم کردن شرایط مناسب و رفع مشکلات باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تلاش بسیار کردیم. باشگاه‌های مس، گیتی و کراپ هزینه‌‌‌های زیادی در لیگ برتر با جذب ملی پوشان و... انجام دادند و رقابت با این باشگاه‌‌‌‌‌ها سخت و دشوار است. اما همدلی بسیار خوبی در مجموعه سن ایچ وجود دارد که نقطه قوت ما محسوب می‌شود.

مدیرعامل سن ایچ ساوه در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مسئولین دارید؟ اظهار داشت : باتوجه به شرایط کشور مسئولین دغدغه‌‌‌های فراوانی دارند و قطعا ورزش اولویت آنها نیست، به همین دلیل انتظاری از آن ها نداریم اما اگر در کنار مجموعه باشند موجب دلگرمی اعضای تیم  و شادی مردم می‌شوند.

باقری در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی اعضای هیات مدیره باشگاه در این فصل به دنبال کسب جایگاه مناسبی در لیگ برتر هستیم و نمی‌خواهیم نسبت به گذشته عقب‌نشینی داشته باشیم و با تمام قدرت سعی می‌‌کنیم تا پایان لیگ حضوری قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول