اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اجرای گروه محمد رسول الله (ص) بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس+فیلم و عکس

اعضای گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی محمد رسول الله (ص) با حضور در عتبات عالیات به اجرای برنامه در اماکن مقدس کشور عراق پرداختند.

اجرای گروه محمد رسول الله (ص) بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس+فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اعضای گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی محمد رسول الله (ص) با حضور در عتبات عالیات به اجرای برنامه در اماکن مقدس کشور عراق پرداختند.

رحیم قربانی سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دغدغه اعضای گروه برای تولید آثار فاخر گفت: همزمان با پایان ماه صفر چند اثر به همت اعضای گروه در دست تولید قرار گرفت و از آنجایی که آثار مرتبط با اهل بیت (ع) خصوصاً ائمه مدفون در عراق بود، باید این آثار در حرم‌های مطهر عراق از جمله کربلا، نجف، کاظمین و... ضبط می‌شد.

 

 


اعضای گروه محمد رسول الله (ص) در بین‌الحرمین

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های بودجه انجام این سفر مقدور نبود اما اعضای گروه پذیرفتند هزینه سفر را خودشان پرداخت کنند تا آثار به بهترین نحو تولید و عرضه شود.

قربانی از تولید ۱۲ اثر در حرم‌های اهل بیت در کشور عراق خبر داد و گفت: در این سفر ۱۲ اثر به سفارش بنیاد عاشورا و سازمان قرآن و عترت بسیج تهران تولید شد که به جز حرم‌های اهل بیت (ع)، اعضای گروه با حضور در مسجد سهله، مزار میثم تمار و مزار شهید ابومهدی المهندس به اجرای برنامه و ضبط آثار کردند.


صحن حضرت زهرا (س) در حرم امام علی (ع)

سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) از پخش این آثار در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: این آثار با موضوعات مناسبتی تولید شده و هر کدام به فراخور مناسبت‌ها از رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها پخش می‌شود.


مسجد سهله


مزار ابومهدی المهندس

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول