اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟

املاک دستگاه‌های اجرایی سمنان در سامانه‌ای ثبت می‌شود و فروش در انتظار املاک مازاد دولتی در استان خواهد بود؛ اما دولت سابق پارسال چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلیرضا میری، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در نشستی در برق منطقه‌ای سمنان اظهار کرد: با تلاش همکاران این دفتر، مراحل مربوط به ورود و ثبت اطلاعات پرونده‌های املاک و اموال منقول این شرکت در سامانه سادا با همکاری و مساعدت‌های نماینده سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به انجام رسیده است.

وی افزود: در این راستا، تمام املاک و اموال غیرمنقول دارای اسناد دفترچه‌ای این شرکت، پس از طی مراحل قانونی و ثبتی به اسناد مالکیت تک‌برگی تبدیل شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: ثبت و ورود اطلاعات املاک دستگاه‌های اجرایی در سامانه سادا (سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی) برای شرکت برق منطقه‌ای سمنان به ۹۷ درصد رسید.

خلیلی‌خواه،‌ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان می‌گوید: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۶۵ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در کارگروه استانی شناسایی و برای طی مراحل آتی و کسب مجوز اقدامات لازم انجام شد.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم بود، ۲۳ مورد به فروش رسید و از بابت فروش این املاک، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به استان و اعتبارات استان و بدنه دستگاه‌های اجرایی تزریق شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول