اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش تفریغ بودجه ۹۹ به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می‌رسد

مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ به صورت کلی تهیه شده است و بزودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.

گزارش تفریغ بودجه ۹۹ به تفکیک دستگاهی و استانی به زودی به مجلس می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمد طلوعی مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اینکه بزودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه 99 استانی را به مجلس ارائه خواهد کرد، گفت: گزارش تفریغ بودجه سال 99 به صورت کلی تهیه شده است و بزودی این گزارش در دو بخش دستگاهی و استانی تدوین و به مجلس ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیوان محاسبات کل کشور مانند هر سال گزارش تفریغ را در بخش‌های مختلف برای مجلس، دولت و سایر مراجع نظارتی ارسال خواهد کرد.

طلوعی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی براینکه بودجه سال 1401 براساس آمایش سرزمینی تنظیم خواهد شد، اظهار کرد: بودجه ریزی براساس آمایش سرزمینی موضوعی بسیار مهم است که می‌تواند ظرفیت های استانی را شناسایی و با توجه به آن اعتبار را تخصیص دهد، قطعا این نحوه بودجه‌ریزی بسیار تاثیرگذار است و می تواند در توسعه متوازن در کشور و ایجاد عدالت تاثیر بگذارد.

مدیر کل تلفیق و تدوین تفریغ بودجه دیوان محاسبات همچنین در خصوص گلایه‌مندی برخی نمایندگان مجلس به عدم تخصیص بودجه های استانی در زمان مناسب و به میزان عادلانه بیان کرد: بررسی گزارش تفریغ بودجه استانی نیز می‌تواند در امر بودجه‌ریزی در سال آینده راهگشا باشد و براساس نیاز و نحوه هزینه کردها بودجه برای مسایل مهم استانی تخصیص پیدا کند اما از سوی دیگر نمایندگان مجلس باید به مسایل نگاه ملی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول