اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرای زن فلسطینی به کارزار اعتصاب غذا پیوستند

با ادامه بی توجهی رژیم صهیونیستی به درخواست‌ها برای پایان دادن به اقدامات ظالمانه در قبال اسرای فلسطینی، چند اسیر زن وابسته به جهاد اسلامی نیز دست به اعتصاب غذا زدند.

اسرای زن فلسطینی به کارزار اعتصاب غذا پیوستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سه اسیر زن فلسطینی در زندان «دامون» رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آنها نیز به نبرد «شکم‌های خالی» پیوسته‌اند و دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه فلسطینی «قدس»، «آمنه حمید» از اعضای جهاد اسلامی در این خصوص گفت، این سه اسیر زنِ وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطینی «منی قعدان، امل طقاطقه و شاتیلا ابوعیاده» هستند که در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای وابسته به این جنبش دست به اعتصاب غذا زده‌اند تا اعلام کنند که زنان فلسطین ، برادران خود را در هیچ میدانی تنها نمی‌گذارند.

پس از فرار شش اسیر فلسطینی(که چند نفر آنها عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین بودند) از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در ششم سپتامبر گذشته و ضربه  وارد شده به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، این رژیم اقدامات سخت‌گیرانه علیه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای جهاد اسلامی را تشدید کرده است.

 ۲۵۰ اسیر وابسته به جهاد اسلامی حدود پنج روز است که در اعتراض به این رفتار زندانبانان صهیونیست دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

در همین ارتباط «محمد شلح» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین نیز یکشنبه (دیروز) اعلام کرد، این جنبش، اسرای خود را در برابر اقدامات سرکوبگرانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی که چهل روز است ادامه دارد، تنها نمی‌گذارد.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، شلح افزود، جهاد اسلامی از این اسرا دفاع می‌کند حتی اگر به قیمت جنگ یا مافوق آن باشد.

هفته گذشته نیز «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در همین خصوص اعلام آماده‌باش کرد (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول