اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون شدند +اسامی

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی، ۲۲۵ مسجد مجری کار شدند، گفت: تزریق واکسن در این مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود و تا 15 آبان ادامه دارد.

۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون شدند +اسامی

حجت الاسلام جواد صادق‌زاده، مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی برای مقابله با ویروس کرونا در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری تهران که با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهر آغاز شده بود پس از پایان مرحله نخست وارد مرحله دوم اجرایی شد.

وی افزود: در مرحله دوم، واکسیناسیون شهروندان در مراکز ثابت و سیار شامل ۲۲ اتوبوس سیار، ۲۲ ایستگاه مترو ، ۲۲۵ مسجد شاخص و ۲۲ ایستگاه ثابت در بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد.

صادق زاده گفت: برای واکسیناسیون در مساجد هر روز ۱۰ واحد سیار براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده بعد از نماز مغرب و عشاء در ۱۰ مسجد شاخص در مناطق ۲۲ گانه شهرداری مستقر می‌شوند و طی این ساعت نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: واکسیناسیون شهروندان تهرانی در مساجد تهران از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه زمان‌بندی واکسیناسیون مردم در ۲۲۵ مسجد تهران را می‌توانید در این فایل    مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول