اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

مخبر: گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیاء جهاد سازندگی تدوین شود

معاون اول رئیس جمهور از تدوین گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیاء جهاد سازندگی خبر داد.

مخبر: گزارش اولیه و پیش نویس طرح احیاء جهاد سازندگی تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در دیدار با جمعی از گروه‌های جهادی جوانان با اشاره به طرح موضوع احیاء جهاد سازندگی از سوی رئیس جمهور گفت: برای احیاء جهاد سازندگی باید با مشارکت و همفکری همه جهادگران به مدل و طرحی جامع دست پیدا کنیم به نحوی که خاطره شیرین فعالیت جهاد سازندگی در ذهن مردم زنده شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نظرات و دیدگاه های مختلف در خصوص نحوه احیاء جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: طرح موضوع احیاء جهاد سازندگی با هدف استفاده از ظرفیت همه گروه های جهادی صورت گرفته است و در این مسیر نباید هیچ یک از ظرفیت ها،تشکیلات و گروه های جهادی تضعیف و یا از رشد آنها جلوگیری شود و در این میان آنچه دارای اهمیت مضاعف است، احیاء محتوایی جهاد سازندگی می باشد.

مخبر بر لزوم آسیب شناسی دقیق از تأسیس تا انحلال جهاد سازندگی تأکید کرد و از مجمع جهادگران کشور و نمایندگان گروه های جهادی جوانان خواست پیش نویس و گزارش اولیه خود را در خصوص چگونگی و نحوه احیاء جهاد سازندگی ارائه دهند.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری نقش اساسی و اثرگذار جهاد سازندگی به ویژه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استقبال از طرح احیاء جهاد سازندگی بیانگر آن است که امروز خلاءهایی در عرصه جهادگری برای محرومیت زدایی در کشور وجود دارد که لازم است با برنامه ریزی های دقیق نسبت به شناسایی این خلاءها و تکمیل خدمات جهادی در جهت محرومیت زدایی و کمک به توسعه و پیشرفت کشور اقدام شود.

در این جلسه که رئیس سازمان بسیج سازندگی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، جمعی از اعضاء مجمع جهادگران کشور و نمایندگان گروه های جهادی جوانان نیز حضور داشتند، اهمّ دغدغه ها و دیدگاه ها در خصوص نحوه احیاء جهاد سازندگی و ضرورت های موجود برای محرومیت زدایی، توسعه روستاها و مناطق محروم کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان گروه های جهادی اعلام کردند که همه توان و ظرفیت خود را برای خدمت رسانی به محرومان و سازندگی کشور در اختیار دولت قرار خواهند داد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول