اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی پرونده‌های حقوقی شوراهای کشور در کمیسیون امور داخلی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت: پرونده‌های حقوقی مرتبط با شوراهای اسلامی کشور با حضور مسئولان دیوان عدالت اداری در نشست عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون بررسی شد.

بررسی پرونده‌های حقوقی شوراهای کشور در کمیسیون امور داخلی

روح اله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌ؤگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 25 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه 25 مهرماه) اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: در این جلسه رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری  و معاونین وی و اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و همچنین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای موضوعات و پرونده‌های حقوقی شوراهای اسلامی کشور حضور داشتند و موضوع به صورت کامل بحث و بررسی شد.

وی افزود: مقرر شد بین کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و دیوان عدالت اداری در موضوعات مربوط به شوراها و شهرداری‌ها، آراء کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها و همچنین موضوع رد صلاحیت انتخابات شوراها از طریق کارگروهی جلسات تعاملی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول