اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برنامه مدیریت شهری برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل نیاز به هزینه بالاتری دارد که باید اصلاحاتی در بودجه صورت گیرد، گفت: خرید واگن دو سال زمان می‌برد بنابراین باید واگن‌ها اورهال شوند.

برنامه مدیریت شهری برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امروز طرح دو فوریتی توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به صحن ارائه شد که این طرح درباره پیش بینی‌های لازم برای ایام بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بود

وی افزود: اجرای تعدادی از موارد این طرح نیاز به اصلاح بودجه و تأمین منابع ملی دارد و وظایف کلانی را برعهده شهرداری تهران می‌گذارد و باید منابع لازم پیش‌بینی شود.

این عضو شورای ششم تهران با بیان اینکه این موضوع نیاز به هماهنگی‌های بیشتر با کمیسیون برنامه و بودجه شورا داشت، گفت: بر همین اساس اعضای شورا تصمیم گرفتند که یک هفته دیگر روی این طرح کار شود تا با دقت بیشتری به تصویب برسد.

شفیعی درباره بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا، گفت: بخشی از ماهیت این طرح اقداماتی است که سالانه برای ایام بازگشایی مدارس توسط معاونت حمل و نقل انجام می‌شود و باتوجه به اینکه طی دوسال گذشته این اقدامات انجام نشده ممکن است که پروژه‌های امسال سنگین تر باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره موارد دیگر این طرح، گفت: همچنین موارد دیگری درباره افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در مدهای مختلف است که نیاز به کاهش سر فاصله زمانی، افزایش ناوگان مترو و اتوبوسرانی دارد.

شفیعی ضمن اشاره به فرسودگی شدید ناوگان حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: افزایش ظرفیت ناوگان نیاز به هزینه بالاتری دارد که باید اصلاحاتی در بودجه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای انجام طرح‌ها باید تعدادی اتوبوس اورهال و خریداری شود، گفت: خریداری واگن دوسال زمان می‌برد بنابراین باید واگن‌ها اورهال شوند. همچنین ظرفیت ناوگانی که نیاز به اورهال دارند باید بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول