اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار نمایندگان هرمزگان با معاون رییس جمهور/ تأکید بر پرهیز از ایجاد نگرانی و التهاب در مردم با طرح مبحث الحاق

نمایندگان هرمزگان در دیدار با معاون رییس جمهور با اشاره به تبعات مختلف منطقه‌ای ناشی از طرح مباحث مرتبط با الحاق و انتزاع، از حسینی خواستند تا نگرانی و دغدغه مردم استان را نسبت به این موضوع به رییس جمهور و دیگر ارکان دولت منتقل کند.

دیدار نمایندگان هرمزگان با معاون رییس جمهور/ تأکید بر پرهیز از ایجاد نگرانی و التهاب در مردم با طرح مبحث الحاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری، منصور آرامی و محمد آشوری سه نماینده هرمزگان ظهر امروز (شنبه 24 مهرماه) در دیداری با حسینی معاون رییس جمهور ضمن پیگیری مسائل و موضوعات استانی و ملی مرتبط با هرمزگان، با انتقاد از تلاش عده‌ای برای طرح موضوعی به حاشیه‌ رفته و غیرمنطقی در قالب الحاق و انتزاع که نگرانی و دغدغه جدی مردم هرمزگان را به دنبال دارد، خواستار انتقال دقیق این نگرانی‌ها به رییس جمهور و دیگر ارکان دولت شدند.

احمد جباری در توضیح مباحث مطرح شده در این نشست، عنوان کرد: به آقای حسینی معاون رییس جمهور در مورد تلاش برخی برای همراستا جلوه دادن دولت با انگیزه‌های سیاسی آنان در موضوعات منطقه‌ای هشدارهای لازم داده شد و به همراه آقایان آشوری و آرامی به تشریح و تبیین دلایل مخالفت مردم استان و نگرانی آنان نسبت به این موضوع پرداختیم.

 

نماینده مردم غرب هرمزگان ادامه داد: فقدان مبنای منطقی در این طرح، نارضایتی و نگرانی مردم، ایجاد حس سرخوردگی، لطمه به همبستگی‌های قومیتی و منطقه‌ای و ایجاد تعارضات فرهنگی و اجتماعی این طرح از جمله محورهایی بود که در مورد آن توضیحاتی به معاون رییس جمهور داده شد.

جباری گفت: برخی با انگیزه‌های سیاسی به دنبال طرح این موضوع هستند چرا که اکنون تمام سواحل هرمزگان مهیای سرمایه‌گذاری‌های ملی و منطقه‌ای است و هیچ مانعی بر سر راه آن قرار ندارد و در عصری که مرز میان کشورها به سوی هم گشوده شده و بسترهای سرمایه‌گذاری‌های بین المللی مهیا شده برخی با طرح چنین موضوعات کوته بینانه‌ای، تنها انسجام منطقه‌ای را نشانه رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آقای حسینی معاون رییس جمهور خواستیم تا زیاده‌خواهی عده‌ای معدود در استان فارس و تبعات اظهارنظرهای آنان پیرامون چنین موضوعاتی را به آقای رییس جمهور و ارکان دولت منتقل کنند تا مبادا با اظهارنظرهایی از درون دولت، موجبات نگرانی مردم استان فراهم شود.

 

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنین با تقدیر از مواضع روشن، منطقی و دقیق آقایان آشوری و آرامی در این دیدار، گفت: دو نماینده دیگر استان نیز به دلیل حضور در مأموریت در این نشست حضور نداشتند اما مواضع یکدلانه‌ای در مجمع نمایندگان پیرامون این مبحث وجود دارد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول