اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخریب 3 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در زلزله بازفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بر اثر زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ، سه واحد مسکن مددجویی تخریب شده است.

تخریب 3 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در زلزله بازفت

جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بر اثر زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ، 3 واحد مسکن مددجویی تخریب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در اولین ساعات بعد از زلزله کارشناسان حمایت، تیم‌های مددکاری و مشاوران در روستاهای زلزله‌زده حضور پیدا کردند، ادامه داد: در بررسی میدانی مشخص شد که 530 خانواده بر اثر زلزله بازفت به صورت جزئی و کلی آسیب دیده‌اند.

وی اضافه کرد: منازل مسکونی تخریب شده در بافت فرسوده دو روستای «گراب و ترکی» منطقه بازفت واقع شده‌ است و هیچ یک از اعضای خانواده دچار آسیب نشده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر این سه خانواده در چادرهای هلال‌احمر اسکان داده شده‌اند‌، عنوان کرد: طرح هادی این دو روستا تاکنون تصویب نشده و با توجه به قرارگیری روستاها در مناطق صعب‌العبور، امکان ساخت و ساز در فصول سرد سال وجود ندارد.

وی گفت: این 3 خانواده تا زمانیکه امکان ساخت و ساز فراهم شود در کانکس اسکان داده می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع مواد غذایی میان خانواده‌های آسیب‌‌دیده تحت حمایت، ادامه داد: همچنین لوازم الکترونیکی 100 خانواده نیز آسیب دیده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان، لوازم مورد نیاز خریداری و میان آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول