اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارائه خدمات درمانی سپاه کربلا به بیش از ۸ هزار نفر در پیک پنجم کرونا

فرمانده سپاه کربلا در آیین کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری در ساری با اشاره به اینکه در پیک پنجم طی یک‌ماه به بیش از ۸ هزار نفر خدمات ارائه دادیم به‌طوری‌که در چهار پیک گذشته به نیمی از این آمار نرسیدیم، گفت: خدمات بسیار گسترده‌ای در این بیمارستان ارائه شده است که امیدواریم بخشی از زحمات کادر درمان را جبران کنیم.

ارائه خدمات درمانی سپاه کربلا به بیش از ۸ هزار نفر در پیک پنجم کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاووش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت شهرستان ساری، اظهار کرد: سازمان‌های بیمه‌ درمانی در این مدت به‌ویژه در بحث کرونا کمک‌های بسیار زیادی به بیمارستان انجام دادند، بیمارستان ولایت در هر پنج پیک کرونایی، زیربار کرونا رفته که همکاری این عزیزان بسیار موثر بوده است.

وی با تقدیر از حضور سردار نقدی در این مراسم افزود: این کاری که با همت و تلاش این خیّر اتفاق می‌افتد کار ویژه و منحصربه‌فردی است که این مرکز باعنوان مرکز تخصصی و ویژه زنان، زایمان و ناباروری و مساله جمعیت که مورد تاکید رهبری است، فعالیت خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: با وجود اینکه از سال‌های گذشته مجوز احداث مرکز تخصصی قلب را داشتیم با مشاوره و راهنمایی دانشگاه‌ها به این مرکز رسیدیم و مجوزهای لازم را در این زمینه دریافت کردیم.

این مسؤول ادامه داد:کار ویژه‌تر این بود، به‌عنوان مرکز انطباق بوده که مجموعه سپاه به دنبال این است در محیط‌ها بحث مسائل شرعی رعایت شود این مرکز تخصصی ویژه بانوان است که تمام مقدمات فراهم شده تا در این مرکز از ورود و پذیرش تا خروج تنها توسط خواهران صورت گیرد، این انحصار ویژه است که در استان و حتی در کشور انجام می‌شود.

مسلمی با تقدیر در بحث کمک‌هایی که در زمینه دریافت مجوز بوده است، افزود: دریافت مجوز در حوزه درمانی سپاه کار بسیار سختی است که جای تقدیر دارد.

وی گفت: امیدواریم این کار منشا انجام کارهای خوب برای افراد نیازمند شود؛ امروز در مجموعه درمانی سپاه عمده افرادی که مراجعه می‌کنند طبقه متوسط به پایین هستند که اگر کسی می‌خواهد بدون واسطه خدمتی به بحث درمان کند در همین مراکز درمانی سپاه است که عمده افراد نیازمند در این حوزه مراجعه کرده و دریافت خدمات دارند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: اگر بتوانیم در این حوزه به‌درستی خدمتی ارائه دهیم قطعا به‌درستی به جامعه هدفی که نیازمند هستند، خدمت ارائه کردیم.

این مسوول با بیان اینکه از زمان ورودم در مجموعه سپاه مازندران در بحث درمانی ورود پیدا کردیم، اظهار کرد: ۱۶ کلینیک درمانی و یک مرکز بیمارستانی در استان مازندران داریم که سعی کردیم در حوزه سازمان و کمک‌ها ورود خوبی داشته باشیم؛ با توجه به شرایط کرونایی مراکز ما درآمد خوبی نداشتند و نتوانستند روی پای خود بایستند اما همه زحمات ما روی دوش عزیزان کادر درمانی بوده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه در پیک پنجم طی یک‌ماه به بیش از ۸ هزار نفر خدمات ارائه دادیم به‌طوری‌که در چهار پیک گذشته به نیمی از این آمار نرسیدیم، گفت: خدمات بسیار گسترده‌ای در این بیمارستان ارائه شده است که امیدواریم بخشی از زحمات کادر درمان را جبران کنیم.

 وفائیان خیر پروژه احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت در ادامه این مراسم طی سخنانی گفت: از پدرم که خیلی چیزها که مهم‌ترین آن لقمه حلال بود به ما داد، قدردانی می‌کنم که انشالله مالی که در سفره ما به امانت گذاشته شده در قالب یک موقوفه به صاحب حق برسانیم که با  توسعه این بخش شروع می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول