اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دنیازدگی و رفاه‌طلبی آفت جامعه اسلامی است

امام جمعه بناب دنیازدگی و رفاه‌طلبی را آفت جامعه اسلامی دانست.

دنیازدگی و رفاه‌طلبی آفت جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه باید از تاریخ درس عبرت گرفت، اظهار داشت: در هر مقطعی اگر مردم به خدا روی آورده و از عالمان دینی اطاعت کردند، بر دشمنان غالب شدند و هر موقع مردم به سمت رفاه طلبی و دنیازدگی و بی بند و باری رفتند، جبهه کفر غالب شده و شکست سراغ مسلمانان آمده است.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون از جنگ احد گرفته تا صحنه کربلا، از نهضت تنباکو گرفته یا جریان مشروطیت و از فرار طاغوت گرفته تا استقرار جمهوری اسلامی عالمان دینی همیشه منادی نجات بوده‌اند؛ تصریح کرد: وجود ریشه تشیع در عراق به برکت مجاهدت عالمان دینی است و اگر مذهب رسمی ایران اسلامی اثنی عشری است و به آن افتخار می کنیم به برکت وجود عالمان دینی است.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: اگر امروز اسرائیل غاصب و تا دندان مسلح با تمام هیمنه در برابر جوانان غزه و لبنان کم آورده است، به برکت وجود عالمان دینی و در رأس آنها سید حسن نصرالله است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این مناسبت اظهارکرد: نیروی انتظامی در کشورمان وظایف سنگینی بر عهده دارد و وجود آرامش و آسایش در تمام امورات زندگی خود را مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین ضمن تأکید مجدد بر فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات گفت: نیروهای کادر پزشکی، درمان و پرستاران کاملاً به دلیل درگیری با ویروس منحوس کرونا خسته اند و از این رو برای کمک به این عزیزان و کاهش مبتلایان ضروری است که مردم همچنان رعایت کنند تا بلکه بزودی شاهد ریشه کنی این بلای خانمان سوز از تمام دنیا بویژه کشورمان باشیم.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول