اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

توئیتریبون| اسدبیگی‌ها از نیشکر هم زهر می‌سازند!/ سورپرایز جدید سردار حاجی‌زاده برای دشمنان

در «توئیتریبون» واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به رویدادهای مهم داخلی و خارجی در هفته‌ای که گذشت از نظر می‌گذرانید.

توئیتریبون| اسدبیگی‌ها از نیشکر هم زهر می‌سازند!/ سورپرایز جدید سردار حاجی‌زاده برای دشمنان

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: در «توئیتریبون» واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به رویدادهای مهم داخلی و خارجی در هفته‌ای که گذشت از نظر می‌گذرانید.
 


سورپرایز جدید سردار حاجی‌زاده برای دشمنان/ دهه هفتادی‌ها مدافع آسمان ولایت شدند

رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ با اعلام رمز یا رسول الله(ص) با گسترش و استقرار سامانه‌های بومی موشکی، راداری، اطلاعات شناسایی، جنگ الکترونیک، سامانه های ارتباطی و شبکه دیده بانی بصری در منطقه کویر مرکزی آغاز شد.

در این رزمایش سامانه‌های پدافند هوایی بومی «جوشن و خاتم» نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را سرنگون کردند.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این رزمایش، با بیان اینکه در این رزمایش این توفیق را داشتیم که تمام سامانه‌های مورد استفاده کاملا ایرانی بود، گفت: همچنین جوانانی که این رزمایش را اداره کردند و پای سامانه‌ها و تجهیزات بودند، همه دهه شصتی و دهه هفتادی بودند.

وی افزود: ۱۵ سال قبل ما این وضعیت را نداشتیم، یعنی در سامانه‌های راداری، فرماندهی و کنترل و سامانه‌های موشکی زمین به هوا وابسته به تجهیزات خارجی بودیم، درحالیکه امروز بحمدالله تمام این تجهیزات را به صورت بومی و ایرانی در اختیار داریم.

حاجی‌زاده در ادامه گفت: در این رزمایش ما برای اولین بار بمب‌های بالدار دورایستا که از هواپیما رها می‌شوند را استفاده کردیم و آن را رهگیری کردیم و به سامانه‌های پدافندی واگذار کردیم.

برخی از واکنش‌های کاربران به این رزمایش را می‌خوانید.

▪️ چند روز پیش زمانی که اپوزسیون هامشغول براندازی مجازی بودند، سپاه رزمایش بزرگی را به نام مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ در قلب کویر ایران برگزار کرد، که حال نوید فصل تازه ای از قدرتنمایی کشورمان را میدهد.
این امپراطوری اجتناب ناپذیر است...
#پدافند #مدافعان_آسمان
💬 عین.خ

 

 


سفر استانی رئیسی؛ این‌ هفته: شیراز

سفرهای استانی آخر هفته رئیس‌جمهور همچنان ادامه دارد و آیت الله رئیسی این هفته استان فارس را برای بازدید میدانی انتخاب کرد. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر ما باید همراه با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات استان و مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد باشد.

او در پایان بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید تاکید کرد و گفت: در راستای این دو مهم گام‌های اساسی برخواهیم داشت.

رئیسی ظهر پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش، کارخانه کاغذسازی و برخی روستاهای شهرستان مرودشت پای درد دل دامداران روستای کناره نشست و سپس در تخت جمشید حضور یافت، پس از آن بمناسبت یاد روز حافظ شیرازی با حضور در آرامگاه حافظیه ضمن بازدید از این مجموعه، بصورت چهره به چهره با مردم گفتگو کرد.

در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران از نظرتان می‌گذرد.


▪️ آیت الله رئیسی امروز درحالی وارد شیراز شدند که از آخرین #سفر یک رئیس جمهور به فارس بیش از ۱۶۲۰ روز می‌گذرد! جالب‌تر اینکه آقای روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری حتی یک سفر هم به شیراز نداشت! آقای روحانی از این حیث در تاریخ انقلاب رکورددار است.
💬 Javad Zarei
 

 

▪️ رئیسی کلنگشو برداشته رفته تخت جمشید
قراره با همین سنگای تخت جمشید پیاده روهای شیرازو دیوار بکشن!!!
💬 جیز


▪️ یه عده می‌گن رئیسی باید خودش بره اندیکا، از طرفی همینا می‌گن رئیسی نباید بره سفرهای استانی
خب بزرگواران! اگه سفر به منطقه زلزله زده رو ‌لازم می‌دونید، سفر به مملکت روحانی زده که هزار برابر ضروری‌تره!
💬 ایشی خاکی!

 


انحصار وکالت شکست.../ دست‌مریزاد به مجلس انقلابی!

همچنین مجلس شورای اسلامی دیروز قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت را اصلاح کرد. پیش از این طبق ماده یک این قانون شرایط اخذ پروانه وکالت به این نحو بود که کانون وکلای دادگستری، باید آزمون برگزار کند و طبق یک ضابطه‌ای که در تبصره این ماده آمده است تعداد محدودی را به عنوان وکیل انتخاب نماید.

قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت مصوبه سال ۱۳۷۶ است اما آنچه پایه مهم این قانون بوده، لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری است که مصوبه سال ۱۳۳۳ است. از سال ۱۳۳۳ وکلا برای خود ساختاری مستقل تعبیه کرده‌اند تا هیچ کس نتواند در تنظیم تشکیلاتی این نهاد دخالت کند. همین امر باعث شده بود با دخالت مستقیم کانون وکلا تعداد وکیل در کشور محدود شود و آسیب‌های ناشی از این اقدام برای مردم باشد و سود مالی آن در جیب وکلا.

همچنین نمایندگان مجلس با یک رای قاطع بر تعارض منافع درونی خود غلبه کرده و مصوب کردند که سابقه قضاوت یا نمایندگی مجلس جایگزین آزمون وکالت نخواهد شد.

برخی از نظرات کاربران را در ادامه می‌خوانید.
 

 

 

 


نیشکر هفت‌تپه دوباره کام مردم را شیرین کرد/  اژه‌ای توی پرونده هفت تپه خیلی خوب ظاهر شد

همچنین روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت قطعی متخلفان پرونده هفت تپه خبر داد. بر این اساس امید اسد بیگی به بیست سال حبس و رد اموال و جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد. همچنین مهرداد رستمی به بیست سال حبس، رد مال و جزای نقدی محکوم شد. دو نفر دیگر از متهمان نیز هر کدام به ۱۵ سال حبس، سه نفر دیگر هر کدام به ۱۰ سال و بیش از ۱۷ نفر هر کدام به ۵ سال حبس محکوم شدند.

گفتنی است اتهام اسدبیگی مشارکت در قاچاق یک میلیارد و ۳۹۶ میلیون یورو و مباشرت در قاچاق دو میلیون و ۸۹۴ هزار یورو بوده است.

کاربران در این باره نوشتند:

▪️ الحق و الانصاف آقای #اژه‌ای توی پرونده هفت تپه خیلی مطلوب و خوب ظاهر شد
💬 زینب مرزوقی

 

 

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول