اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جانباختن ۵۰ نفر از مأموران اورژانس در تصادفات رانندگی

رئیس اورژانس کشور گفت: ۵۰ نفر از مأموران اورژانس در حین ماموریت بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند.

جانباختن ۵۰ نفر از مأموران اورژانس در تصادفات رانندگی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور در همایش یادبود قربانیان سوانح ترافیکی با بیان این مطلب که همکاران بنده در اورژانس حین خدمت‌گذاری به هموطنان دچار حادثه و تصادف می‌شوند، اظهار داشت: بالغ بر 50 نفر از همکاران ما در سالهای اخیر جان خود را حین ماموریت بر اثر تصادفات از دست داده و برخی نیز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه به محض افزایش ترددها در سال جاری، حوادث ترافیکی نیز دو درصد افزایش داشت تصریح کرد: حوادث ترافیکی علاوه بر مرگ و میر، بالغ بر 600 هزار مصدوم را در کشور برجا می‌گذارد که متاسفانه بیشتر مصدومان جوان هستند.

وی به موضوع پیشگیری در بحث حوادث رانندگی پرداخت و گفت: راننده، کیفیت راه‌ها و خودروها عناصری هستند که به بروز حوادث دامن می‌زنند؛ در این چند سال، هم ما، هم پلیس و هم سایر سازمانها حضور خوب و موثری در زمان تصادفات داشته و توانستیم در زمانهای استاندارد به محل حوادث برسیم.

رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: آنچه برایمان مشکل‌ساز است، راه‌های فرعی و روستایی است؛ همچنین ساختار فیزیکی جاده‌ها نیز مناسب نیست.

وی با بیان اینکه حضور ما در محل حوادث نیازمند تجهیز، امکانات و نیروی انسانی است، ابراز امیدواری کرد که در سال 1400 بخشی از اعتبارات برای سازمانهای امدادی در نظر گرفته و جاده‌های فرعی نیز مجهز شوند.

رئیس اورژانس کشور ضمن گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، گفت: بالغ بر 10 هزار از پرسنل اورژانس دچار بیماری کرونا شده و 18 نفر نیز بر اثر این بیماری به درجه شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول