اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معرفی گزینه پنجم در تویسرکان برای انتقال آرامستان

فرماندار تویسرکان گفت: علاوه بر گزینه‌های پیشنهادی برای انتقال آرامستان تویسرکان شامل امامزاده کوه سرابی، منطقه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و آریکان، اخیرا گزینه پنجم در آرتیمان معرفی شده است.

معرفی گزینه پنجم در تویسرکان برای انتقال آرامستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تکلیف آرامستان تویسرکان اظهار کرد: بنده به عنوان کسی که  تجربه کار در طرح‌های هادی، جامع و تفضیلی شهرها را دارم، می‌گویم باید آرامستان بهشت زهرا در تویسرکان جابجا شود.

وی با بیان اینکه طبق گفته مشاور طرح جامع شهر تویسرکان باید آرامستان‌ها به شعاع ۱۰ کیلومتری منتقل شوند گفت: علاوه بر گزینه‌های پیشنهادی برای انتقال آرامستان که شامل امامزاده کوه سرابی، منطقه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و آریکان هستند و تقریبا همه استعلام‌ها آن‌ها گرفته شده، اخیرا گزینه پنجم در آرتیمان هم برای انتقال آرامستان شهر تویسرکان معرفی شده است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه پس از اخذ استعلام گزینه آرتیمان، همه استعلام‌ها را بدون هیچ تحریفی در تعریف، در اختیار مشاور طرح جامع شهر قرار خواهم داد افزود: گزارش‌های مکتوب دستگاه‌های اجرایی شامل آب و فاضلاب، امور آب، محیط زیست، راهداری و حتی راه و شهرسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده معتقد به کار کارشناسی‌ام و بر آن مصر هستم تاکید کرد: پس از اخذ نتیجه نهایی در خصوص گزینه آرتیمان برای انتقال آرامستان، نتیجه استعلام پنج گزینه را به خبرنگاران ارائه می‌دهم.

 حسینی با تاکید بر اینکه انجام هر کاری هزینه دارد گفت: در اجرای طرح‌های مختلف اراضی و ملک برخی افراد ممکن است ارزش افزوده پیدا کند که کار کارشناسی در این زمینه بر عهده کارشناس نمایندگان دستگاه اجرایی، مالک و دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌کنم برخی که در حال شایعه‌سازی هستند دست از این کار بردارند اظهار کرد: هر گونه انتقاد و پیشنهادی دارید مکتوب و شفاهی پاسخ می‌دهم.

فرماندار تویسرکان در پاسخ به اینکه چرا شما صراحتا در مورد انتقال آرامستان به اراضی رو به روی آرامستان فعلی اعلام نظر نمی‌کنید تاکید کرد: بنده در جلسات متعدد، مکرر گفتم با استمرار آرامستان کنونی «بهشت زهرا(س)» و انتقال آن به اراضی مقابل آرامستان مخالفم.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول