اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۴۰۱؛ موعد بهره‌برداری زائرسرای خراسان‌جنوبی در مشهد

استاندار خراسان‌جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری از زائرسرای استان در مشهدمقدس در سال 1401 خبر داد.

۱۴۰۱؛ موعد بهره‌برداری زائرسرای خراسان‌جنوبی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه نشست اعضای بنیاد زائر، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و تأمین منابع مالی مورد نیاز در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح و بهره‌برداری از زائرسرا خواهیم بود.

وی بیان داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تکمیل زائرسرا حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن را ما می‌پردازیم و بخشی نیز در قالب کمک‌های مردمی تأمین خواهد شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه زائرسرای استان در مشهد مقدس از طرف بنیاد زائر در حال احداث است، تصریح کرد: بخشی از اعتبارات احداث این بنا از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی و قسمتی نیز از محل منابع محلی تأمین شده است.

ملانوری با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در این جلسه، اظهار داشت: در جلسه امروز و در ادامه فعالیت‌های قبلی در راستای تأمین اعتبار و مصالح مورد نیاز پروژه بحث و رایزنی شد.

وی عنوان کرد: با تلاشی که دست‌اندرکاران مجموعه انجام داده‌اند، فندانسیون پروژه تمام شده و بخشی از مصالح نیز خریداری شده که با ادامه اقداماتی که امروز برنامه‌ریزی شد، روند اجرای پروژه سرعت بیشتری می‌گیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان از عموم مردم و به ویژه خیرین و علاقه‌مندان خواست با اهدای کمک‌های خود به بنیاد زائر در تکمیل این پروژه همراهی کنند تا شرایط خوبی برای زیارت هم استانی‌ها در مشهد مقدس فراهم شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول