اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حمل ۳۱۳۵ تن کالا در خراسان‌جنوبی/ خللی در جابجایی کالا‌ها نداشتیم

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در شش ماه نخست امسال ۳ هزار و ۱۳۵ هزار تن کالا در استان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

حمل ۳۱۳۵ تن کالا در خراسان‌جنوبی/ خللی در جابجایی کالا‌ها نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حاجی‌رسول سالاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۳ هزار و ۱۳۵ تن کالا با ۱۸۴ هزار و ۷۴ سفر باری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی در تناژ کالا را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند که محصولاتی نظیر انواع سیمان، سنگ، خاک معدنی و انواع کاشی عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت بوده است.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون خللی در جابجایی کالا‌های مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

سالاری با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری ۵۸ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۱ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است، مطرح کرد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۱شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، ۹ هزار و ۴۱۹ راننده، ۴ هزار و ۶۶۹ ناوگان باری، ۳ پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول