اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خبرهای خوش رئیس پلیس راهور برای پرداخت جرایم رانندگی

رئیس پلیس راهورخراسان‌جنوبی به طرح بخشودگی دوبله جرایم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: این طرح مربوط به هفته ناجا نبوده از خردادماه آغاز و تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد.

خبرهای خوش رئیس پلیس راهور برای پرداخت جرایم رانندگی

عباسی  امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا سبب شد در تمام قسمت‌های خدمت‌رسانی پلیس راهور وقفه ایجاد شود و نتوانیم به مردم آنچنان که باید و شاید خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه این وقفه را با توجه به مناسب‌تر شدن شرایط و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ارائه خدمات مضاعف به ویژه در هفته ناجا تا حدودی جبران شده است، تصریح کرد: در هفته ناجا خدمات به شهروندان و هم استانی‌ها مضاعف شده منجمله شماره‌گذاری وسایل نقلیه در مرکز استان که از ساعت اداری تا ساعت ۴ بعدازظهر ادامه یافته و افراد می‌توانند اینترنتی نوبت گرفته و خدمات لازم را دریافت نمایند.

برگزاری روزانه کمیسیون ماده ۵ در استان

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی به کمیسیون ماده ۵ اشاره کرد و گفت: در بحث خدمات اداری در رسیدگی به کمیسیون ماده ۵ و رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز میزان خدمت‌رسانی پلیس راهور افزایش یافته به طوری که این کمیسیون که مربوط به افرادی بوده که نسبت به جرایم رانندگی اعتراض دارند برگزار می‌شود.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر برای جبران عقب‌افتادگی که در بحث برگزاری آزمون‌های علمی و عملی رانندگی صورت گرفته این آزمون‌ها در شیفت عصر نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ترخیص وسایل نقلیه افزود: در این برنامه با هماهنگی که با پلیس +۱۰ صورت گرفته، افرادی که قصد ترخیص وسیله نقیله خود را دارند می‌توانند تا ساعت ۶ عصر با انجام ادقامات قضایی لازم نسبت به ترخیص خودروی‌شان اقدام کنند.

فرصت ۱۸ ماهه برای پرداخت جرایم وسایل نقلیه

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در رابطه با خودروهای توقیفی طی این هفته برابر ابلاغیه پلیس ناجا جرایم معوق این افراد از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافت و این افراد می‌توانند تا ۱۸ ماه جرایم خود را پرداخت کنند و وسیله نقلیه خود را ترخیص نمایند.

عباسی یادآور شد: از هم‌استانی‌ها خواسته می‌شود اگر وسیله نقلیه در پارکینگ‌ها داشته که مربوط به سنوات گذشته بوده با توجه به تخفیفات بسیار خوبی که در حال حاضر وجود دارد به طوری که حق پارکینگ‌ها در حال حاضر مطابق با سال ۹۴ محاسبه می‌گردد نسبت به ترخیص اموالشان در پارکینگ‌ها برای پیشگیری از فرسودگی و نابود شدنشان اقدام کنند.

وی از برگزاری همایش طلایه‌داران ترافیک در استان به مناسبت هفته ناجا خبر داد و افزود: در این همایش از رانندگان و موتورسواران قانونمند و همیاران و راهوران محلات که همکاری ویژه با پلیس راهور داشته‌اند تقدیر شد.

راه‌اندازی سامانه پلیس من همزمان با هفته ناجا

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک همزمان با سراسری کشور در استان برگزار گردید که از اهداف این همایش با توجه به نقش بانوان در جامعه ضمن تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط بانوان نظارت بانوان بر فرزندان و دیگر اعضای خانواده برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

عباسی به طرح بخشودگی دوبله جرایم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: این طرح مربوط به هفته ناجا نبوده از خردادماه آغاز و تا پایان آبان‌ماه ادامه داشته و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس راهور و یا پلیس من جرایم خود را  مشاهده و به میزان درخواست خودشان این جرایم را پرداخت نمایند.

وی با اشاره به شعار پلیس هوشمند خاطرنشان کرد: این شعار در پلیس راهور بسیار جای خود را باز کرده و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که یکی از موارد راه‌اندازی سامانه پلیس من در هفته ناجا بوده که خدمات بسیاری به افراد شامل مشاهده نمره منفی، مشاهده نام‌گذاری پلاک خودرو، تعویض پلاک و دریافت نوبت برای پرداخت جرایم ناشی تخلفات می‌شود و در آینده نزدیک آزمون‌های علمی رانندگی نیز اینترنتی شده و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول