اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

واگذاری مراکز آموزشی، ورزشی و بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید دردی از جانبازان دوا نکرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خظاب به قاضی زاده هاشمی گفت: واگذاری اماکن آموزشی، ورزشی و بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید دردی از جانبازان دوا نکرده است و بنیاد باید جانبازان و ایثارگران را از نگرانی خارج کند.

واگذاری مراکز آموزشی، ورزشی و بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید دردی از جانبازان دوا نکرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 20 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد 10 بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که توجه به نیاز ویژه دارند به شرکتی تحت عنوان «متد» واگذار شده‌اند که این اقدام ناپسندی است و باعث شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

وی افزود: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که نه تنها نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند بلکه یک انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.

نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: از قاضی زاده هاشمی انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه ایثار اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.

عزیزی گفت: بدون شک نیاز است به وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود بنابراین از رئیس جمهور درخواست می کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول