اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۳ کیلومتر از محور «قاین-بیرجند» لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قاین از اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور «قاین-بیرجند» به طول ۳ کیلومتر خبر داد.

۳ کیلومتر  از محور «قاین-بیرجند» لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی‌اکبر قریشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،  اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی قاین و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای عملیات اجرای لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: محدوده قاین-کارخانه سیمان به طول ۳ کیلومتر  با ۲ هزار و ۲۴ تن آسفالت گرم و ۴ هزار و ۱۸ مترمربع لکه‌گیری هندسی با ۵۸۵ تن آسفالت گرم و به مبلغ حدود ۳۰ میلیارد ریال انجام و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قاین مطرح کرد: از اولویت‌های مهم این اداره ارتقای وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی شهرستان قاین است که در این راستا با توجه به تردد بالای کریدور قاین-بیرجند در این محور باعث ایجاد ترک‌های موزاییکی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش تقویتی دارد که با اجرای اینگونه عملیات افزایش طول عمر جاده و رضایت مترددین جاده‌ای را خواهیم داشت.

قریشی درخصوص دیگر پروژه‌های در دستور کار اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای قاین عنوان کرد: پروژه اجرای آسفالت گرم محور روستایی «چاده-نارگندل» به طول ۵/۴ کیلومتر و با اعتبار اولیه ۲۰میلیارد ریال، پروژه اجرای روکش حفاظتی اسلاری سیل محور فرعی «برکوک- خشک» از جمله اقدامات در دستور کار است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان قاین دارای بیش از 2 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها همه ساله به تناسب اعتبارات براساس اولویت در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها در سال‌جاری، اجرای حدود ۳۵ کیلومتر انواع روکش که در صورت تخصیص اعتبارات ملی و استانی پیش‌بینی شده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول